Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 726 727 728 729 730 731 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 3:12 am

.~Horsie~Anne~.
Hebben jullie OranjeKorfbalPizza het laatste JAAR nog gezien? ik stuurde hem een jaar geleden een kerst kadootje en nogsteeds geen reactie eek
ik heb em ook al een tijd nie meer gezien las laatst ergens dat ie van gaia gekicked was kzal es kijken of ie ooit online komt bij msn XD als et goed is heb ik hem daar razz
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 5:33 am

Aan allen die dit lezen, u weet nu dat ik de wekker haat met elke vezel van mijn lichaam

Mogunetto

Barking Lunatic

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 03, 2008 7:31 am

OKP is falsely accussed maar banned.

Ik moet hem eigenlijk nog de-modden. Ik vertel liever niet waarom, maar het was een rotstreek van deze user. OKP heeft het nu te druk met school en heeft geen tijd en energie om een zinloos gevecht te houden
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 7:38 am

Auch, sorry om dat te horen

Mogunetto

Barking Lunatic

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 9:59 am

kittyocean
OKP is falsely accussed maar banned.

Ik moet hem eigenlijk nog de-modden. Ik vertel liever niet waarom, maar het was een rotstreek van deze user. OKP heeft het nu te druk met school en heeft geen tijd en energie om een zinloos gevecht te houden
das wel rottig voor em
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 11:21 am

User Image
Is hier nog iemand online? Ik verveel me een beetje.

Melissa McCajon

2,200 Points
  • Citizen 200
  • Signature Look 250
  • Person of Interest 200

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 11:36 am

Nee, niemand. Sorry
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 12:20 pm

ik ben efkes online :3

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 12:47 pm

sorry, op donderdag werk ik van 12:30 tot 21:00... al vroegen ze of ik vandaag tot 24:00 uur wilde werken!! ehm... nee XD
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 12:50 pm

Ik ben het, Greyarch. Dit is men zOMG account. Blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan op men main want ik zit vast met de quests. Ik krijg er geen meer terwijl iedereen zegt, incl de NPC's, dat ik van een persoon en quest moet krijgen terwijl dat mens stilletjes zwijgt in alle talen ...

En what the frack? 24.00 uur o_o Djeez wiz louse wth

Tigerlily224

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 12:52 pm

Tigerlily224
Ik ben het, Greyarch. Dit is men zOMG account. Blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan op men main want ik zit vast met de quests. Ik krijg er geen meer terwijl iedereen zegt, incl de NPC's, dat ik van een persoon en quest moet krijgen terwijl dat mens stilletjes zwijgt in alle talen ...

En what the frack? 24.00 uur o_o Djeez wiz louse wth

ach ja, december drukte he? XD al zijn ze dit jaar nogal vroeg...

kun je het niet in het ZOMG forum vragen, wat je moet doen? staat er niets meer in je pDA?
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 12:59 pm

Ik heb het overal al gevraagd xD in zOMG, op het zOMG forum, in de PDA ... alles zegt dat ik een quest niet krijg xD vreselijk irri xD

Tigerlily224

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 1:01 pm

Tigerlily224
Ik heb het overal al gevraagd xD in zOMG, op het zOMG forum, in de PDA ... alles zegt dat ik een quest niet krijg xD vreselijk irri xD

er moet een oplossing zijn.... keep me posted!!
PostPosted: Thu Dec 04, 2008 1:21 pm

Zal ik doen. Ik zal een Bananagram ... Telegram bedoel ik, sturen.

Tigerlily224

Tigerlily224

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 1:59 pm

Man man man man, wat zijn dat hier voor idioten! Ik zweer dat de vlamingen en nederlanders de enige mentaal gezonde mensen zijn. Miljaar xD

Ik heb een thread gemaakt met een voorstel om een review forum te maken. Dan zeggen ze dat ik het in het forum zelf kan posten. Wat niet waar is want dat is tegen de regels. Maar, zeggen ze, als je er een discussie van kan maken is het goed. Dan beschuldigen ze me van dat ik al zo'n review thread heb gemaakt met alleen maar het woord: Discuss! er bij. Wat quatch is want ik zet er altijd bij: Wat vonden jullie van het spel en wees vrij om mijn review uiteen te halen en er over to discussieren. Ik bedoel maar. En dan nog proberen ze flauwe excuses te vinden om mij ongelijk te geven en dat ik maar een onnozel manneken ben dat beter terug in zen hoek kan gaan xD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 726 727 728 729 730 731 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games