|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:36 am
Filthy Hehe. xp Nope, Dom är min lucky charm. domokun Tror du bara. That's not the truth. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry xd Nej, så sant som det är sagt. nu har jag lyckats få in bilden jag måla på datorn \m/^.^\m/ jag är så duktig blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Hehe. xp Nope, Dom är min lucky charm. domokun Tror du bara. That's not the truth. evil They're cursed! surprised *går automatiskt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:38 am
Jetzudan Rebirth oni-chan haha blaugh dt varrt inte så farligt *flinar fånigt* Hmm, okay. yoosh...nu sak vi se om jag bara orkar lägga in den på sidan -.-; mycket lättare att skicka bilder via msn lr mail juh *lat lat lat lat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:38 am
oni-chan nu har jag lyckats få in bilden jag måla på datorn \m/^.^\m/ jag är så duktig blaugh Whoo. Då ska du ju visa den vet du. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:39 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha blaugh dt varrt inte så farligt *flinar fånigt* Hmm, okay. yoosh...nu sak vi se om jag bara orkar lägga in den på sidan -.-; mycket lättare att skicka bilder via msn lr mail juh *lat lat lat lat* http://www.photobucket.com är nästan lättare än MSN. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy They're cursed! surprised *går automatiskt* Mwaha! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Whoo. Då ska du ju visa den vet du. ninja jao...men jag är fortfarande såpass dålig att jag inte kan visa på gaia xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:40 am
Chibi Strawberry Filthy They're cursed! surprised *går automatiskt* Mwaha! twisted *springer runt hela affären flera gånger om* Rädda mig!~ gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:40 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha blaugh dt varrt inte så farligt *flinar fånigt* Hmm, okay. yoosh...nu sak vi se om jag bara orkar lägga in den på sidan -.-; mycket lättare att skicka bilder via msn lr mail juh *lat lat lat lat* http://www.photobucket.com är nästan lättare än MSN. razz hm....då lägger ja den där då 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:41 am
oni-chan jao...men jag är fortfarande såpass dålig att jag inte kan visa på gaia xp Men.. Nuuh. Kan skicka på Pm? :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:42 am
Chibi Strawberry Men.. Nuuh. Kan skicka på Pm? :\ ..hm...menade att jag inte får in dom på gaia sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan haha blaugh dt varrt inte så farligt *flinar fånigt* Hmm, okay. yoosh...nu sak vi se om jag bara orkar lägga in den på sidan -.-; mycket lättare att skicka bilder via msn lr mail juh *lat lat lat lat* http://www.photobucket.com är nästan lättare än MSN. razz hm....då lägger ja den där då 3nodding Guut... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *springer runt hela affären flera gånger om* Rädda mig!~ gonk Uhmm. :\ Det där är då inte mina strumpors fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:43 am
oni-chan hm...menade att jag inte får in dom på gaia sweatdrop Men lägger du in den på photobucket så är det ju bara att använda Img koden för att posta bilden. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|