|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2016 3:08 pm
OMM: zo verhuist begonnen bij mijn nieuwe baan en ondertussen heb ik ook weer internet, jush life is good
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2016 1:30 am
te heet... en ik ben vrij >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2016 12:56 pm
OMM: hmmm het huis is lekker schoon whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2016 8:13 am
OMM: waiting for the next episode of Danganronpa whee So going to make a Nagito Cosplay nu xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2016 12:23 am
Bij ons is het nu wachten tot de kat zelf de keuze maakt of dat wij de keuze moeten maken. Hij is in een maand tijd zo achteruit gegaan... acuut chronisch nierfalen. De middeltjes slaan niet aan; hij eet en drinkt amper en als we er een pilletje in stoppen gaat het weer voor een weekje goed... behandeling heeft dus niet echt zin. Maar dat wachten... ik wil geen afscheid nemen, ik wil hem niet kwijt, maar dit is ook niet fijn voor ons
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2016 1:20 am
OMM: Teveel afleiding... zo kom ik niet verder met m'n afstudeerproject stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 09, 2016 12:21 pm
OMM: ow freck... ze zijn er weer... de perpernoten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 10, 2016 2:37 am
nou, lekker einde van het jaar zo'n beetje
- werk is nog steeds onzeker, dus mogelijk ben ik in 2017 wederom werkeloos - de kat haalt mogelijk de nieuwe week niet meer. Acuut chronisch nierfalen met mogelijk een verkoudheid of niesziekte - er komt een hittegolf volgende week - volgende week een bruiloft van een eer nabij familielid wat we via een kaartje te horen kregen (en niet eens bij de inzegening zelf mogen komen)
*headdesk*
En ik heb koppijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 14, 2016 11:05 am
Oi kitty surprised Veel sterkte en succes dat is best wel zuur.
OMM: whut ze hebben de medisch beroepsgeheim afgeschaft : dus de zorgverzekeraar kan zonder dat jij toestemming geeft bij je medische gegevens eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 16, 2016 12:32 am
Ik mis Max de kat heel erg veel......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 16, 2016 2:33 pm
OMM: hehe ik mag eindelijk mijn diploma ophalen op school dat heeft ook even geduurt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2016 8:01 am
"you just missed the point by a landslide"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2016 1:06 am
OMM: Hoe zag mijn leven er ook alweer uit voordat ik hier wegging (*is weer single en bij ouders ingetrokken*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2016 11:53 pm
...great, ik zit 3 mensen boven de max aantal mensen >_<
@ Leanna - ken een beetje het gevoel toen ik mijn appartement moest inleveren tijdens mijn relatie en weer terug moest naar mijn ouders (kostending)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2016 1:31 pm
OMM: *leest de hierboven genoemde OMM's en denkt* yeetje wat kan er in een bepaalde tijd veel veranderen eek surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|