|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 6:44 am
gonk Waarom zou ik jou zegeltjes hebben?
ninja
((I ish sneaky ninja))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 7:52 am
Blaaat! 8DDD
... winkelzegeltjes zijn evil >_>; en ik heb bijbaantje als cassiere... @___@ Dus ik kan het weten! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:03 am
Woot!! Even de inhoud van mijn portemonee controleren..... xp
...
...
...
Ach, me bankpas mag je best hebben hoor.... Wil je me pin ook nog?? das 8198
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:15 am
Zeissothafar Woot!! Even de inhoud van mijn portemonee controleren..... xp
...
...
...
Ach, me bankpas mag je best hebben hoor.... Wil je me pin ook nog?? das 8198 jij doet zeker niet aan internet bankieren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:22 am
XDmaster4 Zeissothafar Woot!! Even de inhoud van mijn portemonee controleren..... xp
...
...
...
Ach, me bankpas mag je best hebben hoor.... Wil je me pin ook nog?? das 8198 jij doet zeker niet aan internet bankieren? haha, nee woot!! whee en anders had je er nog niet veel aan, en wie zegt dat het echt mijn pin is?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:28 am
Zeissothafar XDmaster4 Zeissothafar Woot!! Even de inhoud van mijn portemonee controleren..... xp
...
...
...
Ach, me bankpas mag je best hebben hoor.... Wil je me pin ook nog?? das 8198 jij doet zeker niet aan internet bankieren? haha, nee woot!! whee en anders had je er nog niet veel aan, en wie zegt dat het echt mijn pin is?!ik vertrouw mensen heel graag op hun woord WHOOT eindelijk nieuwe pagina van me comic af door nieuwe school heb ik veel minder tijd nu nog uploaden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:56 am
s**t zeg, er zit een banaan in me oor emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 11:32 am
Greyarch s**t zeg, er zit een banaan in me oor emo en jij verwacht geen witty comments?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 11:43 am
XDmaster4 Greyarch s**t zeg, er zit een banaan in me oor emo en jij verwacht geen witty comments? Eigenlijk niet nee pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 12:04 pm
Greyarch XDmaster4 Greyarch s**t zeg, er zit een banaan in me oor emo en jij verwacht geen witty comments? Eigenlijk niet nee pirate *stopt in die ander ook een banaan* twisted Zo, en nu ga ik eh.... iets doen.... om jouwe..... eh, hersens te.... te manipureren?? kan dat eigenlijk wel met 2 bananen?? Dan heb ik er veel meer nodig.... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 12:26 pm
nEEE, Het is een Chiquita! OH THE HUMANITY! Jij bent een wreed mens! BEUL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 12:33 pm
Greyarch nEEE, Het is een Chiquita! OH THE HUMANITY! Jij bent een wreed mens! BEUL Aaahhhh , een chiquita... ik??? Wreed??? Neee joh, hoe kom je daar nou bij?! razz Ik ben hartstikke goedhartig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 1:39 pm
Zeissothafar Greyarch nEEE, Het is een Chiquita! OH THE HUMANITY! Jij bent een wreed mens! BEUL Aaahhhh , een chiquita... ik??? Wreed??? Neee joh, hoe kom je daar nou bij?! razz Ik ben hartstikke goedhartig...zegt de persoon die mensen pureert met bananen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 2:05 pm
XDmaster4 Zeissothafar Greyarch nEEE, Het is een Chiquita! OH THE HUMANITY! Jij bent een wreed mens! BEUL Aaahhhh , een chiquita... ik??? Wreed??? Neee joh, hoe kom je daar nou bij?! razz Ik ben hartstikke goedhartig...zegt de persoon die mensen pureert met bananen... Zaza ZING mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 3:16 pm
XDmaster4 Zeissothafar Greyarch nEEE, Het is een Chiquita! OH THE HUMANITY! Jij bent een wreed mens! BEUL Aaahhhh , een chiquita... ik??? Wreed??? Neee joh, hoe kom je daar nou bij?! razz Ik ben hartstikke goedhartig...zegt de persoon die mensen pureert met bananen... Waarom de bananen? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|