|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:24 am
oni-chan yupyup...vet inte ens vad ja ska käka te kvällsmat sweatdrop :\ Ajdå. Vår mat har stått och kokat i sisådär 8 timmar nu. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:29 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha, men, um, förlåt då. :S lungan vettu blaugh *gör tummen upp* Vad är det med lunga?nej nej xd inte "lungan" så utan lungan som i lugnt 3nodding Uuh... jaha. :Säh xp nu ska ja snart scanna bilden o________o Yay. biggrin mweheheheee! and it is done...jag ramlade bara ner för trappan men dt är dt väl värt antar jag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:30 am
Chibi Strawberry :\ Ajdå. Vår mat har stått och kokat i sisådär 8 timmar nu. :S uuh...ska ni ha julskinka lr ? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha, men, um, förlåt då. :S lungan vettu blaugh *gör tummen upp* Vad är det med lunga?nej nej xd inte "lungan" så utan lungan som i lugnt 3nodding Uuh... jaha. :Säh xp nu ska ja snart scanna bilden o________o Yay. biggrin mweheheheee! and it is done...jag ramlade bara ner för trappan men dt är dt väl värt antar jag xp Tror inte jag. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:31 am
oni-chan uuh...ska ni ha julskinka lr ? O.o xd Nej. Det var nåt kött. :\ Men pappa bara försvann iväg med sin kompis och ingen har brytt sig om att det kokade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:31 am
Ingen vill köpa mina saker. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:33 am
haha blaugh dt varrt inte så farligt *flinar fånigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:33 am
Filthy Ingen vill köpa mina saker. gonk Mina strumpor ger otur. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:34 am
Chibi Strawberry xd Nej. Det var nåt kött. :\ Men pappa bara försvann iväg med sin kompis och ingen har brytt sig om att det kokade. *skrattar* ja då kan ingen klaga på att det inte är tillräckligt kokt iaf xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:34 am
Chibi Strawberry Filthy Ingen vill köpa mina saker. gonk Mina strumpor ger otur. ninja Hehe. xp Nope, Dom är min lucky charm. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:35 am
oni-chan *skrattar* ja då kan ingen klaga på att det inte är tillräckligt kokt iaf xd xd Nej, så sant som det är sagt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:35 am
oni-chan haha blaugh dt varrt inte så farligt *flinar fånigt* Hmm, okay.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|