|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2016 2:27 am
Nog steeds gezeik nav die onduidelijke brieven uit mei >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2016 3:51 am
OMM: wow dat is snel zondag sollicitatie brief gestuurd maandag ochtend te horen gekregen dat deze in behandeling is en in de middag een mailtje met een uitnodiging voor 2 sollicitatie gesprekken surprised whaaaat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2016 2:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2016 3:15 pm
OMM: de gesprekken gingen wel ok, maar ik weet het nog niet >.< de directe klik was er niet wat ik wel jammer vind.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 15, 2016 12:15 am
had ik maar magische krachten. Het is nu wel heel aanlokkelijk aan het worden om Death Note (het concept) goed te keuren. Als je gewoon al dat kwaad....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2016 1:42 pm
OMM ben ik nou ook gevallen voor de hype surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2016 3:12 am
Zeur niet en houd de eer an jezelf, mens >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2016 3:59 am
ugh uitzendburaus zijn zo meh, vinden ze iemand die wel de volle aantal dagen kan werken word je zo aan de kant geschoven >.> dus nu krijg je werk wat verder weg is en geen reiskosten vergoeding echt wtf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2016 2:51 am
@ Menketi, blijf zoeken! Mijn 1e paar bedrijven vergaten 'verplicht rijbewijs' erbij te zetten dus ging ik ook steeds voor niets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2016 1:49 pm
@ kitty het uitzend werk zal gelukkig niet lang duren WANTTTTT:
Ik ben aangenomen bij een bedrijf en kan als laborant aan de slag emotion_awesome
Helaas moet ik morgen wel een half uur fietsen om bij het werk te komen >.> maar goed t is iets voor deze weken door te komen en verder komt het wel goed want ik heb werk en vrijdag of maandag weet ik meer met wanneer ik mag beginnen enzo aaah zo blij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2016 11:43 pm
alf huur fietsen valt mee, toch? Yaay! Congratz!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2016 2:32 pm
het valt wel mee, maar ik heb al jaren niet zo lang gefietst >.< dus ben t niet gewend meer
Maar ik mag al over twee weken beginnen o/ Nog twee weken dus dat is huis afmaken en dan verhuizen en dan kan ik bij mijn baan beginnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2016 12:00 am
OMM: vandaag veel te doen, maar waarom doet mijn hak zo zeer >_ Maar even andere schoenen dragen vandaag, kijken of dat helpt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|