|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2016 5:28 am
Mikusagi The Fury In A Box Mikusagi The Fury In A Box Mikusagi Vad gör Airiss nu för tiden? vet inte, berätta! Jag gissar på att antingen gör viktigt administrativt arbete i en frivilligorganisation, eller gör tråkiga saker som jag inte bryr mig om. vad gör du då Tråkiga saker som jag inte bryr mig om. om vi låtsas att det är kul, vad gör du då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2016 11:56 am
Nu gör jag något annat än vad jag gjorde då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2016 8:44 am
Mikusagi Nu gör jag något annat än vad jag gjorde då. Vad gör du nu då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2016 2:56 pm
Lingonsylt Mikusagi Nu gör jag något annat än vad jag gjorde då. Vad gör du nu då? ninja Håller sällskap när min kompis bakar plommonpaj.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2016 7:39 am
Är det nån här som ska på Närcon Gävle?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2016 3:48 pm
HITTADE DET HÄR Mikusagi Mikusagi Prins Gayig, rosa, söt och go' (nördig)
Lingonsylt Prinsessa Gayig, trött och nördig (gullig)
Peipha Prinsbarn Ung, barn, söt, ivrig.
Dark Erica Livvakt Cool, söt, rolig, påhittig
Airiss Livvakt Söt, liten, härlig
Lady Blackrose Livvakt Tuff, cool ShinobiNinja (son)Frysdisksovare FrodoLouLouNinjaOaktiv xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2016 3:50 pm
DEN HÄR OCKSÅ Mikusagi Mitt kungarike Jag är prins, och i mitt Kungarike finns just nu 15 invånare, mig inräknat. Invånare: Mikusagi (prinsen), Airiss, LadyBlackrose, PerT, Vargus, Lingonsylt (prinsessan), Rastaman, Shinobi, GreenEyed, Arla, Frodolina, Molly, Sailor Music, Kamira, Blixtra. Några blev tillfrågade, andra inte (vissa har inget val, de MÅSTE bo i mitt rike)
PerT är den som bor närmast mig. Shinobi är min son. Livvakter: LadyBlackrose, PerT, Airiss Fangirls: Vargus, Airiss och PerT... (och Saku Saku men hon bor inte i mitt kungarike) Lingonsylt är numera min prinsessa, men jag har mest makt! domokun
Lagar 1. Prinsens namn skrivs alltid med stor bokstav i början! 2. Du skall icke dr�äpa! 3. Det är förbjudet att göra illa sina medmänniskor 4. Man måste kramas på Gaia-träffarna 5. Blanda inte ihop prinsen med andra människor!
Lagförslag tas gärna emot ninja
Förslag och idéer Kort som bevisar att man h�r till kungariket har disskuterats (i stil med medlemskort) Gemensamt forum eller webbsida �verv�gs <--- Nu har vi ett gille! ^^
Ninjor Här skriver jag upp de ninjor som inte är hemliga. Är du utomstående kan du söka jobb som legoninja. Shinobi, Frodolina
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2016 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2016 5:22 am
RANDOM YEARLY POP IN WOOOH!
Hoppas allt är väl! God jul etc!
(Pssst Miku. Ser dig massor i vegangrupper på FB. Bueno!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 11, 2016 1:24 pm
yennifer RANDOM YEARLY POP IN WOOOH! Hoppas allt är väl! God jul etc! (Pssst Miku. Ser dig massor i vegangrupper på FB. Bueno!) VEM E DU I VEGANGRUPPERNA?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2016 8:55 am
Gaia, det här är inte en okej bild.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2016 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2017 1:04 pm
8 månader och 10 dagar senare så växer dammråttorna fortfarande.
talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2017 7:09 am
Vilka Gaia-smileys saknar ni mest i ert vardagliga liv?
Jag saknar gonk mest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2017 11:17 am
Mikusagi Vilka Gaia-smileys saknar ni mest i ert vardagliga liv?
Jag saknar gonk mest. Gonk och Domo. GAGAGA xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|