|
|
|
|
Posted: Thu Oct 02, 2014 2:30 am
Du fyller år idag! Grattis o nallar o sånt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 04, 2014 6:03 am
Herrejistanes! Är folk fortfarande aktiva här? Dra mig baklänges!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 05, 2014 12:14 pm
Mikusagi Du fyller år idag! Grattis o nallar o sånt! Tack för du kom ihåg. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 10:42 am
Hukoi Herrejistanes! Är folk fortfarande aktiva här? Dra mig baklänges! Nej! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 10:47 am
Lingonsylt Mikusagi Du fyller år idag! Grattis o nallar o sånt! Tack för du kom ihåg. ^^ Aurora, pingvinen i Animal Crossing, pratade om Zop idag och sjöng melodin från Zops stad. Jag minns inte ens att Zop spelade o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 11:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 1:19 pm
Mikusagi Lingonsylt Mikusagi Du fyller år idag! Grattis o nallar o sånt! Tack för du kom ihåg. ^^ Aurora, pingvinen i Animal Crossing, pratade om Zop idag och sjöng melodin från Zops stad. Jag minns inte ens att Zop spelade o.O Inte jag heller :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 1:20 pm
Det var länge sen det var en Gaiaträff nu. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 02, 2015 5:54 am
Lingonsylt Det var länge sen det var en Gaiaträff nu. ninja Har det varit Gaiaträffar? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 02, 2015 9:29 am
Tenglina Lingonsylt Det var länge sen det var en Gaiaträff nu. ninja Har det varit Gaiaträffar? surprised Jupp ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 15, 2015 1:22 pm
Tenglina Lingonsylt Det var länge sen det var en Gaiaträff nu. ninja Har det varit Gaiaträffar? surprised För flera år sedan hade vi gaiaträffar mest hela tiden och större delen av min bekantskapskrets var från Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 24, 2015 9:45 am
The Fury In A Box Valgarv Fan, Farid lyckas ända in i 2013 att förstöra den lilla glädje som Svenska Gillet lyckas ge på så här lång tid away from it all.
Äh, syns om fyra år. ända mot ända kan inget hända~~~~~~~~ Fast nu är det så att när det gäller sträckor och andra saker som går att mäta, så måste ordet ända användas. Step your p***y up honey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2015 1:23 pm
wwillium The Fury In A Box Valgarv Fan, Farid lyckas ända in i 2013 att förstöra den lilla glädje som Svenska Gillet lyckas ge på så här lång tid away from it all.
Äh, syns om fyra år. ända mot ända kan inget hända~~~~~~~~ Fast nu är det så att när det gäller sträckor och andra saker som går att mäta, så måste ordet ända användas. Step your p***y up honey visa mig ditt wonderland pojke lilla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2015 2:07 pm
wwillium The Fury In A Box Valgarv Fan, Farid lyckas ända in i 2013 att förstöra den lilla glädje som Svenska Gillet lyckas ge på så här lång tid away from it all.
Äh, syns om fyra år. ända mot ända kan inget hända~~~~~~~~ Fast nu är det så att när det gäller sträckor och andra saker som går att mäta, så måste ordet ända användas. Step your p***y up honey Är du Likun?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2015 2:10 pm
wwillium Fast nu är det så att när det gäller sträckor och andra saker som går att mäta, så måste ordet ända användas. Step your p***y up honey B+ for wordplay, men du faller platt i att bli upprörd. Own your past as do we all.
Om inte ta en påminnelse;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|