|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2014 7:10 am
Mushi Blev putt när dom släppte Prof' layton spelet till 3DS endast och inte vanliga DS... Menar du det med Ace Attorney crossovern?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2014 8:26 am
Scandinavian Dreams Är tillbaka här tack vare/pga Robin. Kan ju inte förneka att jag saknat Gaia :3 True dat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2014 1:19 pm
Scandinavian Dreams Mushi Blev putt när dom släppte Prof' layton spelet till 3DS endast och inte vanliga DS... Menar du det med Ace Attorney crossovern? Antar de, vet att dom släppte en för 3DS men ej för DS. Har följt serien som en slav och hade sett fram emot nästa release, och sen snubbar dom en på nosen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 10, 2014 3:05 am
Trodde att detta var en tråd som seröst skulle diskutera Konsum vs Ica. Så fel jag hade...
Vad diskuterar ni om här då? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 10, 2014 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2014 12:28 pm
Okej! Då...cakepops! Seriös fråga, någotlunda...cakepops är sjukt goda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2014 1:45 pm
Razauw Trodde att detta var en tråd som seröst skulle diskutera Konsum vs Ica. Så fel jag hade... Vad diskuterar ni om här då? :3 Konsum har grön logga, ICA har röd. Let the fight begin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2014 1:47 pm
Jag kan inte de här spelen som nämns!
Jag spelar för närvarande Pokémon Ruby.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2014 1:58 pm
ICA ftw! Konsum ftl!
Jag spelar GW2 när jag har tid, annars är det plugg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 14, 2014 1:55 pm
Jag har en jättefin regnbågshalsduk på mig!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 15, 2014 11:29 pm
Mikusagi Jag kan inte de här spelen som nämns! Jag spelar för närvarande Pokémon Ruby.   BLIRE OMEGA RUBY ELLER MIKU
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2014 3:18 am
Razauw Trodde att detta var en tråd som seröst skulle diskutera Konsum vs Ica. Så fel jag hade... Vad diskuterar ni om här då? :3 Haha, du är rolig du xD heart
Vi sitter alltid å diskuterar Ica vs Konsum priser här inne, yep! x)
Neh men vi brukade "rpa" oseriöst här inne, för läääänge sedan. Man typ gömde sig i frysdisken och sånt, lika hyper-intelligent och invecklat!
Numera är de bara random snack! Inte mest aktivt som jag sa i PM men... De rör sig x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2014 5:52 am
The Fury In A Box Mikusagi Jag kan inte de här spelen som nämns! Jag spelar för närvarande Pokémon Ruby.   BLIRE OMEGA RUBY ELLER MIKU NEJ HELT VANLIGA!! Är på den där vinnarvägen, så jobbigt :< Och jag vill utveckla typ asmånga pokémon - också jobbigt! Segaste!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2014 11:10 am