|
|
|
|
Posted: Thu Nov 07, 2013 12:48 pm
O..... MY..... GOOOOOOD!!!!??? a**å, seriöst O MY GOD. Hur jävla längesedan är inte detta. Alltså, ah nej, det är jag Li_kun för er som minns. vet ej varför jag heter popfarid??? Men har väl varit inne när jag var "svart och svår 16 år" och tyckte att order POP var asbra.... Not so much. Men iaf, ah hej... haha!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 07, 2013 2:46 pm
Ok, so jag ser att folk är aktiva mer på le twitter och typ kanske tumblr? Instagram?.. NYWAY så skriver jag allt här:
Twitter: wwillium Tumblr: willysafer Instagram: Willycoolcat
HOLLA FOR A DOLLA.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 10, 2013 1:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 01, 2013 2:48 pm
wwillium O..... MY..... GOOOOOOD!!!!??? a**å, seriöst O MY GOD. Hur jävla längesedan är inte detta. Alltså, ah nej, det är jag Li_kun för er som minns. vet ej varför jag heter popfarid??? Men har väl varit inne när jag var "svart och svår 16 år" och tyckte att order POP var asbra.... Not so much. Men iaf, ah hej... haha!? wut? Hette du popfarid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 15, 2013 7:27 pm
Fan, Farid lyckas ända in i 2013 att förstöra den lilla glädje som Svenska Gillet lyckas ge på så här lång tid away from it all.
Äh, syns om fyra år.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 16, 2013 6:23 pm
Insåg just att jag fyllt tio år på Gaiaonline (förvisso med ex antal som icke-aktiv). OCH ALLA ÄR HÄR OCH BA HÄNGER! fyra inlägg på en månad. sick!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 17, 2013 12:14 pm
Jalkazar Insåg just att jag fyllt tio år på Gaiaonline (förvisso med ex antal som icke-aktiv). OCH ALLA ÄR HÄR OCH BA HÄNGER! fyra inlägg på en månad. sick! Galet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 18, 2013 12:55 pm
Lingonsylt Jalkazar Insåg just att jag fyllt tio år på Gaiaonline (förvisso med ex antal som icke-aktiv). OCH ALLA ÄR HÄR OCH BA HÄNGER! fyra inlägg på en månad. sick! Galet! Vridet ur total verksamhet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 21, 2013 9:25 am
Jalkazar Insåg just att jag fyllt tio år på Gaiaonline (förvisso med ex antal som icke-aktiv). OCH ALLA ÄR HÄR OCH BA HÄNGER! fyra inlägg på en månad. sick! JAG HAR OCKSÅ FYLLT 10 ÅR PÅ GAIA! och nu är allt jättedyrt och jag har inte råd med någonting!!! Jag bah "åh coolt min gamla grej är värd en miljon guld! Hur många donationsbrev kan jag få för det? *kollar* ... ett."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 21, 2013 9:26 am
Mikusagi wwillium O..... MY..... GOOOOOOD!!!!??? a**å, seriöst O MY GOD. Hur jävla längesedan är inte detta. Alltså, ah nej, det är jag Li_kun för er som minns. vet ej varför jag heter popfarid??? Men har väl varit inne när jag var "svart och svår 16 år" och tyckte att order POP var asbra.... Not so much. Men iaf, ah hej... haha!? wut? Hette du popfarid?Nu minns jag faktiskt att du hette popfarid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 3:11 am
Allt är jättedyrt och allt är fel känns det som
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 07, 2014 12:52 pm
Mikusagi Jalkazar Insåg just att jag fyllt tio år på Gaiaonline (förvisso med ex antal som icke-aktiv). OCH ALLA ÄR HÄR OCH BA HÄNGER! fyra inlägg på en månad. sick! JAG HAR OCKSÅ FYLLT 10 ÅR PÅ GAIA! och nu är allt jättedyrt och jag har inte råd med någonting!!! Jag bah "åh coolt min gamla grej är värd en miljon guld! Hur många donationsbrev kan jag få för det? *kollar* ... ett." Jag minns minsann när donationsbrev var rimligt prissatta. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 11, 2014 4:18 pm
Valgarv Fan, Farid lyckas ända in i 2013 att förstöra den lilla glädje som Svenska Gillet lyckas ge på så här lång tid away from it all.
Äh, syns om fyra år. ända mot ända kan inget hända~~~~~~~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 18, 2014 7:05 am
Lingonsylt Mikusagi Jalkazar Insåg just att jag fyllt tio år på Gaiaonline (förvisso med ex antal som icke-aktiv). OCH ALLA ÄR HÄR OCH BA HÄNGER! fyra inlägg på en månad. sick! JAG HAR OCKSÅ FYLLT 10 ÅR PÅ GAIA! och nu är allt jättedyrt och jag har inte råd med någonting!!! Jag bah "åh coolt min gamla grej är värd en miljon guld! Hur många donationsbrev kan jag få för det? *kollar* ... ett." Jag minns minsann när donationsbrev var rimligt prissatta. emo Folk bah "men om du spelar booty grab i all oändlighet så får du råd" Jamen jag är väl inte här för att spela spel? Jag är här för att skriva foruminlägg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|