|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:51 am
Chibi Strawberry Det är roligt att han heter Joakim, är vår farbror och har ganska mycket pengar. xd ja faktist farbror Joakim von anka xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:51 am
oni-chan yoosh xd ...nu måste jag lyssna på den bara för dt xp Hah. xd Tror jag också ska lyssna på den. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:52 am
Jetzudan Rebirth WAI!!! ÄT EN PAJ!!!!..... eller något. sweatdrop har inge paj...bara pizza och nudlar xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:52 am
Memmi89 ja faktist farbror Joakim von anka xd Haha! Ja. Fast han är ju en människa. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:53 am
Chibi Strawberry Hah. xd Tror jag också ska lyssna på den. ninja den är shååå bra whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:53 am
oni-chan Jetzudan Rebirth WAI!!! ÄT EN PAJ!!!!..... eller något. sweatdrop har inge paj...bara pizza och nudlar xp o_O Jag har bara spaghetti och köttfärssås. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:54 am
Chibi Strawberry Memmi89 ja faktist farbror Joakim von anka xd Haha! Ja. Fast han är ju en människa. :\då blir det gö farbror Joakim von människa xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:54 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth WAI!!! ÄT EN PAJ!!!!..... eller något. sweatdrop har inge paj...bara pizza och nudlar xp o_O Jag har bara spaghetti och köttfärssås. gonk det är ju inte skräpmat...var nöjd *flinar* skulle gärna ha spaghetti å köttfärssås men då skulle jag behöva laga den själv å dt orkar ja inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:56 am
Ja. Det är den verkligen. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:56 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth WAI!!! ÄT EN PAJ!!!!..... eller något. sweatdrop har inge paj...bara pizza och nudlar xp o_O Jag har bara spaghetti och köttfärssås. gonk det är ju inte skräpmat...var nöjd *flinar* skulle gärna ha spaghetti å köttfärssås men då skulle jag behöva laga den själv å dt orkar ja inte sweatdrop Jaha. Men... ok då. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:57 am
Chibi Strawberry Ja. Det är den verkligen. mrgreen filmen med...synd att dom skulle förstöra och göra en tvåa bara stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 då blir det gö farbror Joakim von människa xp Hörde du mig skratta väldigt högt för en liten stund sedan? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 då blir det gö farbror Joakim von människa xp Hörde du mig skratta väldigt högt för en liten stund sedan? xd jupp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:58 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth WAI!!! ÄT EN PAJ!!!!..... eller något. sweatdrop har inge paj...bara pizza och nudlar xp o_O Jag har bara spaghetti och köttfärssås. gonk det är ju inte skräpmat...var nöjd *flinar* skulle gärna ha spaghetti å köttfärssås men då skulle jag behöva laga den själv å dt orkar ja inte sweatdrop Jaha. Men... ok då. :Sfaaaast...vi kan ju byta ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:58 am
oni-chan filmen med...synd att dom skulle förstöra och göra en tvåa bara stare Mjo. :\ Tyvärr så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|