|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 6:31 pm
Åh sluta, min kompis låg med henne och nu jiddrar hon på hans facebook hela tiden. FML. Hon är säkert JÄTTESNÄLL, men hur orkar man obsessa över mens...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 5:03 am
Jag känner inte Johanna Sjödin, jag vet inte om personen är snäll eller inte. Hen satt bakom mig en gång när vi var publik till en grej, men närmare än så har vi inte varit varandra. Jag tror inte ens att vi har pratat över Internet. Jag har kanske kommenterat ett blogginlägg någon gång.
Folk är så mens-neggo, det är skönt med någon som visar en annan inställning. Jag förespråkar inte att alla skall älska sin mens, jag mår själv rätt dåligt i samband med mens så jag är inte så optimistisk men det är fint med någon som är det. Mens är inte bara dåligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 6:04 am
Mikusagi Jag känner inte Johanna Sjödin, jag vet inte om personen är snäll eller inte. Hen satt bakom mig en gång när vi var publik till en grej, men närmare än så har vi inte varit varandra. Jag tror inte ens att vi har pratat över Internet. Jag har kanske kommenterat ett blogginlägg någon gång.
Folk är så mens-neggo, det är skönt med någon som visar en annan inställning. Jag förespråkar inte att alla skall älska sin mens, jag mår själv rätt dåligt i samband med mens så jag är inte så optimistisk men det är fint med någon som är det. Mens är inte bara dåligt. Alltså, jag känner inte särskilt många som är negativt inställda till mens. Jag tror snarare att det är något naturligt som måste avdramatiseras, det händer ju alla (biologiska) kvinnor. Extremism fungerar inte, oavsett om det är tjejer som avskyr sin egen mens och tycker det är äckligt, eller om det är en tjej som prompt ligger med killar som tycker om mens och har ett konstant behov av att notifiera omvärlden om hennes kroppsfunktioner. Jag tror inte att man kan bota "äckelkänslan" genom att genast konvertera till mensälskare, men det är ju bra att du håller med om det. Omväxling förnöjer, kanske ändå. Men jag ser inte diskussionsvärdet i MENS i sig, och känner heller ingen som tycker de är äckliga. Man skapar ju bara fler problem av att förmoda att det finns ett problem med kvinnor och deras relation till mens.
Bajsbloggen känns ju inte som en hit liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 05, 2010 7:10 am
THREAD = KILLED biggrin biggrin Det tog bara såhär många år.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 05, 2010 9:30 am
P-piller/P-stav etc har olika effekter från person till person.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 05, 2010 11:01 am
Sakana-sama THREAD = KILLED biggrin biggrin Det tog bara såhär många år. Sorry to break it for you, men tråden har dött ganska många gånger det senaste året.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 05, 2010 1:54 pm
Den är inte död, den är långsam!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 1:48 am
Har den levt i snart sex år så ska den inte dö än :(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 4:24 am
Det är nog väldigt svårt att döda den. Inte omöjligt, men svårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 5:29 am
Mr_RPG Sakana-sama THREAD = KILLED biggrin biggrin Det tog bara såhär många år. Sorry to break it for you, men tråden har dött ganska många gånger det senaste året. Nä, jag vet. >: Men det var lite min avsikt att komma vidare också... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 7:47 pm
Allmänt avtändande citat ifrån en tjej;
"Det ser ut som någon har avrättats i mina trosor."
PÅTALOMMENS.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:05 am
Valgarv Allmänt avtändande citat ifrån en tjej;
PÅTALOMMENS. Hahahaha awesome :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 4:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 4:03 am
Och varför fan gör de items som ser ut exakt som 2003-items? Lolz, förlorad community. Nu har de allt syndat i kristi kapell i alla fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 6:55 am
Valgarv Allmänt avtändande citat ifrån en tjej;
PÅTALOMMENS. Disturbing in so many ways... stora trosor... S: Filthy Och varför fan gör de items som ser ut exakt som 2003-items? Newbies har ju inte råd med orginalen, och saker som halos och devil horns går (bevisligen) att variera i all evighet... De lär ju få 1 miljard mail om 'omg plz no afford halo TT___TT' >>:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|