|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:45 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan ...ah! jag kom på var jag kan lägga in min bild nånstans o.o Heureka! xd heheee ^^ på min msn grupp typ *nickar massa*..har en del andra bilder där med...om dom inte har raderats O.o Jaha. MSN Grupper är jobbiga, hade en sån förut. :Sär inte -min- msn grupp..menade den jag är med i xp Jaha, då förstår jag. razz ^^ inte lätt att hänga med i dt jag försöker säga sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:45 am
oni-chan nu i efterhand är dt ju rätt sköj men då skämdes jag som satan 3nodding Mjo det är ju så. :\ Inte så roligt när det händer men sedan skrattar man åt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:46 am
oni-chan ^^ inte lätt att hänga med i dt jag försöker säga sweatdrop Nepp, faktiskt inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:47 am
varför bryr han sig?? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 varför bryr han sig?? gonk För att han är vår farbror?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Mjo det är ju så. :\ Inte så roligt när det händer men sedan skrattar man åt det. hakuna matata typ 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:48 am
Jetzudan Rebirth oni-chan ^^ inte lätt att hänga med i dt jag försöker säga sweatdrop Nepp, faktiskt inte. det é bara för att jag är bäst...säger vi blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:49 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan ^^ inte lätt att hänga med i dt jag försöker säga sweatdrop Nepp, faktiskt inte. det é bara för att jag är bäst...säger vi blaugh Umm, ok. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan hakuna matata typ 3nodding Precis... typ. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 varför bryr han sig?? gonk För att han är vår farbror?jag vet väl det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan ^^ inte lätt att hänga med i dt jag försöker säga sweatdrop Nepp, faktiskt inte. det é bara för att jag är bäst...säger vi blaugh Umm, ok. xd wäijooooooo! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:50 am
Det är roligt att han heter Joakim, är vår farbror och har ganska mycket pengar. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:50 am