|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:05 am
biggrin Me vriendin was ook zo´n iemand, maar toen we wat hadden zei ik dat ze zo op andermans huid kan zitten, en ze zei dat ze dat gewoon echt niet doorhad en dat het haar bedoeling niet was. Nu doet ze het dan ook niet meer (pfew)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:08 am
•♥• Heej trouwens die nieuwe guild layout is echt hinderlijk, heeft iedereen van die grijze balkjes op het forum? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:11 am
Ja, maar die grotere knopen zijn eigenlijk wel beter, ziet er wat beter uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:12 am
mijn kennis:
ik: ik heb er zon'hekel aan als mensen zichzelf ergens voor uitnodigen! zij: ik ooook! zo irri! trouwens, je bent volgende week jarig, toch? ik kom zondag dan! ik: .....
en ja, die nieuwe layout is zooooooooo vorig jaar (aka: ziet er minder professioneel uit)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:17 am
Ja dat ook, met zie grijze box onder de polls... maar die buttons zijn toch wel beter whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:24 am
•♥• Ik vind ze niet mooi.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:38 am
•♥• eek! O.O kitty vampier •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:43 am
ugy, ne? XD is maar temp gelukkig XP als mijn avi toch gereset is - laten we er dan maar gebruik van maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:44 am
wow ja, inderdaad!! Wil me dark elf skin weer terug.... xp Vampieren zijn zo lelijk... Bij mij was de layering ook niet helemaal goed een tijd geleden. De musketeer top en Syaoran´s cloak gingen niet samen. De ene kaar ging het wel, maar als ik uitlogde ging het weer in de niet klopende versie. Misschien krijg je je layering wel weer terug
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:54 am
denk het niet...
de vampire dinges event is erg moeilijk - niemand om aan te vallen, niemand valt je aan....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:03 pm
Alles wat je aanklikt is vaak al dood...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 1:10 am
vamp is idd moelijk : 3
ik vind dark elf het mooist , zombie het leukst human neutraal & vamp saai : P hebben jullie ook al al de items? en wat vinden jullie van de event (globaal)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 8:36 am
Het event is wel heel leuk, maar het werkt niet helemaal als je het mij vraagt. 9 van de 10 keer is degene die je in de target list aanklikt al dood, en kun je weer 20 andere figuren aanklikken die ook allemaal al dood zijn. Eigenlijk zouden ze ook een username target moeten maken. Dat je kan aanvallen op username. Of zoiets. Ik hoop niet dan zOMG! ook zo is. Dan heb ik echt voor niks 2 jaar op Gaia gezeten. Maar daar ziet het er gelukkig niet naar uit whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 8:46 am
Bij mij klopt die vampire´s victim nu niet, kijk maar naar me hand (of die voet bij me staart klopt, weet ik niet. Het kan wel natuurlijk wink ). Maar het blijft bij die kleine dingen. De dagger doet het in me andere hand wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|