Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 70 71 72 73 74 75 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jenske

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 4:05 am

Uumie-chan
Jenske
Uumie-chan
Jenske
Uumie-chan
Jenske
Uumie-chan
Darlaa
Aislin-Sedai
On my mind: Gackt!

Wat??

Is/was het zo'n rotweer dan?

Gisterochtend wel. Gelukkig zijn we toch naar het zwembad gegaan want rond 1 uur werd het ineens zonnig 4laugh

Bij ons ( in Limburg ) is het altijd ietsje warmer als ze voorspellen ( in het noorden van Limburg ) want dan zeggen ze het wordt 27 graden en dan wordt het hier rond de 28 29 graden. Maar vandaag wordt het in noord-Limburg maar rond de 21 graden. Dat is op zich wel fijn omdat in Nijmegen de 4-daagse gehouden word en het is niet leuk als het zo warm is. Dus dit weer is wel fijn voor hun
Maar ze hebben wel regen voorspeld... mmm... Balen!

Hier in Zuid-Limburg is het op zich wel zonnig maar er zijn veel wolken. Plus het waait knetterhard. Mja, ik heb de afgelopen 2 weken in Zuid-Frankrijk gezeten, daar was het elke dag meer dan 40 graden. Dus dan valt 28 toch wel tegen xd

Ja dat is waar! Probleempje van mij: Ik ga over een week op vakantie, maar ik ga naar Noord-nederland en ik heb het weer gevolgt, en daar is juist steeds de regen sad Maar ja, gelukkig hebben we een caravan blaugh xp

Ai, da's balen sad Dan maar schuilen in de caravan ja wink Wij hadden gelukkig een huisje gehuurd, dus als het echt te warm werd konden we naar binnen. Hitte is ook niet altijd even leuk xd Daar wenste ik zelfs om regen O_o

ja dat is ook waar! Zo'n vakantie heb ik ook wel eens gehad dat we niks deden omdat het overal te heet voor was.

het liefste welk weer ik zou willen hebben op vakantie is: ongeveer 28 graden met een windje xp Dat is lekker vind ik. En als je 2 weken op vakantie gaat wil ik het liefste 2 dagen een beetje slechter weer ( dus bijvoorbeeld een middag regen ) want dan is het altijd zo knus in mijn tentje of in de caravan whee

Ik ben het roerend met je eens *shakes hand* Al heb ik pas 1x gekampeerd en dan nog niet eens met mijn eigen familie. Maar dat was supergezellig, toen we op een nacht onweer hadden. Ik met mijn beste vriendin lekker knus in een tent biggrin

Daarom wil ik graag 2 daagjes ( als je 2 weken gaat ) regen want als het mooi weer is, is het veel te warm in de tent, maar met minder mooi weer is het daar gezellig biggrin
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:13 am

eek die nieuwe kleren zijn egt vet stoer!!!

Cassidy92

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:16 am

*wiej zou mijn volgende slachtoffer worden voor een animatie*
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:31 am

on my mind; Uhmm...tja, de vakantie die niet echt soepel verloopt, omdat iemand waarvan we een camper mogen lenen, er pas geleden achter kwam dat er een paar onderdelen missen. Die onderdelen zijn volgens hem moeilijk te krijgen, dus moeten we nog maar wachten of hij ze op tijd binnen krijgt. neutral Verder denk ik nog steeds aan m'n hond, die we gisteren in moesten laten slapen....
Het is opeen zo stil in huis. cry

Amaiya-chan

Cassidy92

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:34 am

Amaiya-chan
on my mind; Uhmm...tja, de vakantie die niet echt soepel verloopt, omdat iemand waarvan we een camper mogen lenen, er pas geleden achter kwam dat er een paar onderdelen missen. Die onderdelen zijn volgens hem moeilijk te krijgen, dus moeten we nog maar wachten of hij ze op tijd binnen krijgt. neutral Verder denk ik nog steeds aan m'n hond, die we gisteren in moesten laten slapen....

Owh arme jij! *hugs*
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:37 am

Cassidy92
Amaiya-chan

Owh arme jij! *hugs*

*hugs back* ^^""

Amaiya-chan

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:46 am

Amaiya-chan
Cassidy92
Amaiya-chan

Owh arme jij! *hugs*

*hugs back* ^^""

*hugs ook*
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:48 am

>>
<<
ehh..te veel "gehug" XD

Shin Asuka

Cassidy92

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:48 am

.~Horsie~Anne~.
Amaiya-chan
Cassidy92
Amaiya-chan

Owh arme jij! *hugs*

*hugs back* ^^""

*hugs ook*

*grouphug!*
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:50 am

Shin Asuka
>>
<<
ehh..te veel "gehug" XD

*hugs Shin*

Cassidy92

Shin Asuka

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:51 am

Cassidy92
Shin Asuka
>>
<<
ehh..te veel "gehug" XD

*hugs Shin*

=_=
don't HUG me xp
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:52 am

Shin Asuka
Cassidy92
Shin Asuka
>>
<<
ehh..te veel "gehug" XD

*hugs Shin*

=_=
don't HUG me xp
hahaha

Cassidy92

Shin Asuka

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:56 am

Cassidy92
hahaha

wat? O.o
PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:57 am

Shin Asuka
Cassidy92
hahaha

wat? O.o

niks rolleyes *hugs Shin*

Cassidy92

Shin Asuka

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 3:59 am

Cassidy92
Shin Asuka
Cassidy92
hahaha

wat? O.o

niks rolleyes *hugs Shin*

=___=
hou...op stressed
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 70 71 72 73 74 75 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games