|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:12 am
- Kenneth tog min dator... bu hu uh uh hu T.T ja kan inte sitta i skolan längre T.T hoppas jag får tillbaka den idag T.T crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 3:57 am
+ Fick sluta skolan tidigare + Min tekniklärare sa att tekniken var inställd. + mår lite bättre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 4:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 6:29 am
- Mår dåligt pågrund av en viss person (Lätt och gissa, eh?) - Orolig för Mattias sad - .. Ville snacka med Viktor idag, men gjorde inte det.. - Ont
+ Haft ovanligt kul när jag hade matte idag sweatdrop whee + Bild ninja + Nisse var jätte kelig när jag kom hem 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 7:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 8:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 8:46 am
-/+ överlevde gympan.... +har en helg att se fram emot - har läxor at göra hela helgen +har nog lite mat kvar hemma ninja + kom in i värsta mysiga "minnas gammla minnen" pratet efter gympan +/-, övervägande plus om jag förstår mig på det, ska nämligen inledna operation 2.0 att förstå mig på det senaste vi gjorde i matten domokun domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 8:47 am
+ jag har en vän.. - får inte tillbaka datorn från skolan.. - far min är inte snäll.. - jävligt trött på all den hära otur jag jämt o ständigt ska ha.. - trött på att misslyckas med det mesta som jag försöker göra.. - otroligt arg och besviken på mig själv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 9:00 am
- haft ont i huvudet hela dagen
+ fick gå tidigare från praktiken pga det whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 10:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:45 am
+ Föräldrarna är glada o.O nån sprts konstig dag idag <.< dom firar den iaf.. + Jag fick 300kr av dom <.< det är nån konstig dag idag x.x + Jag får sitta vid datorn när dom är hemme heart heart domokun - ingen är online.. - jag har tennis idag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:59 am