|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 3:48 pm
A: Af en toe, vrijwel nooit eigenlijk. Van de zomer wat bikini's besteld, en met me vriend wel eens wat bij Large. Veel meer niet eigenlijk, niet helemaal mijn ding V: Pringles of Lays?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 8:08 am
A: Pringles =D
V: Fantasy RPG of First person Shooters?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 1:20 pm
A: nou die is heel moeilijk ..... NOT fantasy RPG
V: kanle of kijken ? ( vuurwerk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 4:50 pm
A: Ik kijk wel V: Oliebollen of appelflappen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 1:08 pm
A: als het de oliebollen van mijn moeder zijn doe ik er bijna een moord voor
V: neem de 4e letter van je naam (in geval van 3 letters: eerste van je achternaam). Verzin eens een dier wat bij je past die met die letter begint!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 1:22 am
A: E, Ekster V: Wat vind jij van een piercing in je tragus? (voor als je niet weet wat het is.. http://www.body-piercing.co.uk/800by600/access_pictures/piercings/tragus-dring.jpg )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 10:44 am
A: op zig is 1 of 2 niet zo erg zo langs se maar niet overheersen of storen wand ik vind natuurlijk mooier , het is net als of je je zelf niet goed genoeg vind
V: morgen al weer de laatste dag van het jaar erg of neit ? wat was jouw momend van dit jaar ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 6:25 am
a: ik had er 2: mijn diploma (waarvan ik wist dat ik hem haalde toen ik bij mijn assessement vroeg: "M...mag ik... betekend dit... dat ik kan afstuderen?" en bij de 'ja' in janken uitbarstte XD) en het telefoontje van mijn boek!!
v: werkstukken: leuker of erger dan toetsen? Waar heb jij de voorkeur voor en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 11:37 am
A: werkstuk 3nodding kun je alles uit kast hallen en tonnen wat je in je hebt en je bent niet gebonden aan een andword of iets dat je binnen 60 min af moed hebben
V: hoe voelt het .... 2007? of heb je er niet echt een gevoel bij en lijkt het net een normale dag ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 3:47 pm
A: Tot nu toe voelde het kut, had wat probleempjes, maar is net sinds een kwatiertje opgelost. Moet zeggen, voelt nu alweer stuk beter smile
V: Praat jij over alles even makkelijk? Of heb je ook bepaalde onderwerpen, of dingen in jezelf, waar je echt heel moeilijk over praat? Of ontwijk je die dingen juist gewoon zodat ze zoiezo al niet aan bod komen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 2:14 am
A: ik praat vrij makkelijk over mijzelf en mijn geschidenis. Maar dingen die ik maar betitel als 18+ onderwerpen praat ik echt liever niet over. Echt niet. En dan zit je in een klas die over niets anders praat.....
V: nu Gaia een week lang dubbele gold inkomsten biedt... ben jij meer online?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 4:23 am
A: Niet per se, tis dat het toevallig met de vakantie valt.. V: Geen ongelukken gebeurd bij jou op oud en nieuw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:59 am
v: 1 van mijn werk stond op veilige afstand en kreeg nog vuurwerk tegen zijn hoofd. Niets ernstigs geluisterd
a: legaal kopen of illegaal downloaden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 2:18 am
A: Illegaal downloaden V: Bang voor de tandarts? dokter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:17 pm
A: Tja, ik ben nu naar een andere tandarts omdat ik al dagen ervoor slecht sliep omdat ik tja.... heel veel angsten heb XD
V: binnenvetter of emotiekraan? (aka: uit jij je gevoelens veel of weinig?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |