|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 2:51 pm
Mikusagi Det har varit det ett tag, ja. Enligt min kalender. Jag firar jul från kyrkoårets början fram till tjugondaknut. Jag firar den 24 och varje dag före det som det bakas julgodis eller lagas julmat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 2:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 3:37 pm
All överbliven Julskinka och Julmust hit till kyldisken tack... : D Kanske lite gravad lax också...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 4:38 pm
Griskultingar kastreras utan bedövning. Du får bara must av mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 5:00 pm
Åh, du kommer ihåg att du bor i en kyldisk! >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 6:32 pm
HÄÄÄÄR BOR JAG, HÄR UTANFÖR. JAG BRUKAR SOVA I BUUUSKARNA OCH LETA MAT I TRÄDEN, SÅHÄR....
wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 12:45 am
The Fury In A Box HÄÄÄÄR BOR JAG, HÄR UTANFÖR. JAG BRUKAR SOVA I BUUUSKARNA OCH LETA MAT I TRÄDEN, SÅHÄR.... wink Vänta, vänta! Visa igen! Inte så fort den här gången!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 12:12 pm
Jag kan inte matcha avatarer för datorn jag använder nu visar konstiga färger. Mest skärmens fel men ändå. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 2:12 pm
Färgerna har ju fortfarande olika färg, bara de att de är ett snäpp åt fel håll.
typ ljusblå blir mörkblå, men grönblå blir inte mörkblå utan mörkgrönblå, väl?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 02, 2010 2:12 am
NEJ DET BLIR JÄTTEKONSTIGT Vissa färger är normala, andra inte. Jag försökte ändra det så att några rosa kaniner i en blogg blev... ja, rosa. Jag visste hur de skulle se ut. Men när jag fick rätt rosa på dem så blev allt vitt blått :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 4:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 5:05 am
HEJ MEIJEREM! Av alla på min kompislista gör du trådar oftast!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 5:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 6:43 am
Kul att ställen som, enligt skyltarna, ska ha öppet inte har det. Dx Sepesur, fick frysa helt i onödan.
Jag vill ha pengar tacksåmycket, tänker utnyttja rean på gamestop och samla på mig lite spel att byta in när tillfälle ges~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|