|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 9:38 am
Mijn avi had een andere layering. Vergelijk maar eens met:  En let dan vooral op de Coco. Dat krijg ik dus nooit meer terug... en kijk ook eens naar de Kiki... Anyway, items heb ik genoeg, maar goed, mijn look is mijn look. Mijn mule veranderd nog wel es van uiterlijk. En mijn stalker... hoe kan ik subtiel tegen hem zeggen dat ik wil dat hij me met rust laat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 9:40 am
Darlaa •♥• Ik vraag me af wat er gebeurd met mensen die een imp of centour skin hebben of de grombie skin?
wat is er mis met paypal? •♥• als ik de code letterlijk kopieer en ik druk op de knop (op de webpagina), krijg ik een foutmelding -- page cannot be found
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 10:16 am
•♥• Was die stalker die gast in je topic in site feedback?
zeg moest jij niet naar je werk... op zondagavond whee
(trouwens ik stalk niet hoor, dat wordt geannounced op mijn my gaia page.))
Maar niet grappig, kan dat wel subtiel? Misschien kun je een mule aanmaken en hem daarmee stalken heel irritant, geef je hem een koekje van eigen deeg, misschien datie het dan begrijpt. Ach dat is het ook niet.. moeilijk sad •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 8:58 am
Je kan natuurlijk gewoon terug stalken inderdaad, een nieuwe account maken en dan die gast helemaal gek maken.... weet je wel wie het is dan??? Als hij comments achterlaat moet je dat toch weten lijkt me? Of op je pm´s??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 9:54 am
terug stalken? XD Is dat niet... strafbaar?
Ach, als hij weer berichen achter laat zal ik het hem gewoon maar moeten zeggen.
En ach, Darlaa, ik heb liever dat jij me 'stalkt' dan hij XD Hij wilde dat ik speciaal naar een dierentuin ging om foto's van de wolven te nemen.
Ehm... nee? Hallo? In deze kou naar een dierentuin aan de andere kant van Nederland (more or less...) voor een paar foto's?
Op het nieuws trouwens gehoord dat 2 kids zijn veroordeeld voor het stelen van Runescape items? Zo cool XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:02 am
Die 2 gasten hadden iemand in elkaar geslagen zodat hij zijn wachtwoord voor zijn Runescape account in zou vullen en zo konden die figuren bij zijn geld. En hey, degene die jou stalkt is ook strafbaar bezig. Dus terugstalken is eigenlijk zelfverdediging, als je het mij vraagt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:06 am
ja, maar ik denk dat het weinig zin heeft XD En als HIJ dan aangifte bij de Gaia Staff doet, ben IK de el uu el XP
En wow, eens iemand online XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:11 am
Ik ben al 4 dagen online, geloof ik. Zit ingesneeuwd in me hotel en iedereen is het al zat cry Maarja, jij kan toch ook aangifte doen??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:14 am
tege iemand die buiten nederland woont? dat is zinloos. de block optie van gaia is makkelijker XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:16 am
Das wat anders ja... Hopen dat hij je email niet heeft gevonden!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:19 am
dat is een hotmail XD Dan druk ik bij elke mail op de ongewenste post knop... MUAHAHA XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:21 am
•♥• Ach, het is toch geen gemene stalker? dan wil je toch geen aangifte doen als zou dat al zou kunnen XD
Je hebt mensen op iternet, ze bedoelen het goed maar hebben geen idee dat ze vreselijk je vrijheid inperken en je ongemakkelijk laten voelen. ze zijn niet slecht.. hebben alleen een bord voor hun kop. Jammer alleen dat je zelf gemeen moet gaan doen om er van af te komen. (zelf gelukkig nog niet echt meegemaakt op internet dan) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:33 am
Darlaa •♥• Ach, het is toch geen gemene stalker? dan wil je toch geen aangifte doen als zou dat al zou kunnen XD
Je hebt mensen op iternet, ze bedoelen het goed maar hebben geen idee dat ze vreselijk je vrijheid inperken en je ongemakkelijk laten voelen. ze zijn niet slecht.. hebben alleen een bord voor hun kop. Jammer alleen dat je zelf gemeen moet gaan doen om er van af te komen. (zelf gelukkig nog niet echt meegemaakt op internet dan) •♥• Exactly!! Hij bedoelt het vast niet slecht, maar hij gewoon... ewh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:58 am
Die heb je trouwens niet alleen op internet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 11:00 am
Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt!... oh wacht, eentje... maar door die te negeren laat ze me nu ook met rust XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|