|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:30 am
Chibi Strawberry Mjo. :\ Skulle jag också varit om jag slapp. kan jag förstå 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 mm......jag e för knäpp gonk Mwaha. Ja. Men jag höll faktiskt på att strypas när jag föddes. Det slår alla rekord. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:31 am
så har man olika på olika platser...lr nått sånt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:32 am
oni-chan så har man olika på olika platser...lr nått sånt 3nodding KAnske det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 mm......jag e för knäpp gonk Mwaha. Ja. Men jag höll faktiskt på att strypas när jag föddes. Det slår alla rekord. xp jag slår mer rekord på allt annat dáa!hahaha.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:33 am
Memmi89 jag slår mer rekord på allt annat dáa!hahaha....... Och så åt du en julgranskula. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:34 am
Nyah. o.o Gjorde mina igår på muséet. Kunde inte ställa mig upp och gå utan hjälp. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:34 am
Jetzudan Rebirth oni-chan så har man olika på olika platser...lr nått sånt 3nodding KAnske det.hah! ^^ jag är rätt smart ibland v^.^v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:35 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan så har man olika på olika platser...lr nått sånt 3nodding KAnske det.hah! ^^ jag är rätt smart ibland v^.^v Jo det är du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:36 am
Chibi Strawberry Nyah. o.o Gjorde mina igår på muséet. Kunde inte ställa mig upp och gå utan hjälp. xd *skrattar* kan tänka mig att det såg rätt lustigt ut blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:37 am
oni-chan *skrattar* kan tänka mig att det såg rätt lustigt ut blaugh xP Det gjorde det säkert.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:37 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan så har man olika på olika platser...lr nått sånt 3nodding KAnske det.hah! ^^ jag är rätt smart ibland v^.^v Jo det är du....ah! jag kom på var jag kan lägga in min bild nånstans o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:38 am
Chibi Strawberry xP Det gjorde det säkert. jag trillade omkull i skolan en gång när mitt ben hade somnat xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|