|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 2:48 pm
[EDIT]
Jag tappade mer förtroende för mänskligheten just nu.
Kindly blow it out of your a**.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 6:04 pm
Har beställt nio stycken böcker, två skivor och sex stycken filmer. Tack gode gud för Ginza, CDON och CDWow! som låter mig göra härliga klipp! (Sen så älskar jag det faktum att inte mindre än sex av böckerna var facklitterära!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 1:42 am
Mmmm, billig litteratur.
Jag befinner mig utanför biblioteket allt för sällan för att förstå värdet av den. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:48 am
Valgarv [EDIT]
Kindly blow it out of your a**. SÅ hemskt är det väl inte att jag har blivit moderator?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 3:15 pm
 *stolt* EDIT: micd09 är jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 4:52 pm
Mikusagi Valgarv [EDIT]
Kindly blow it out of your a**. SÅ hemskt är det väl inte att jag har blivit moderator? Grattis!
Sar-Sargoth: Jag gillar bibliotek, men jag vill kunna kludda i mina böcker smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 5:23 am
Kludda? I? Böcker?
NERD RAGE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 7:36 am
Sar-Sargoth Kludda? I? Böcker?NERD RAGE! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 9:13 am
*tittar på mina böcker* *och i*
Ehhmmm....
Fast jag kluddrar i biblioteksböcker också, och sätter klistermärken i dem ibland. Aktivism you know.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 10:56 am
Jag hade hemtenta i politisk sociologi en gång, och i (biblioteks)boken som vi var tvungna att läsa så var svaret på tentafrågan markerat med texten "här är svaret".
Det var lite mys. Särskilt som de tydligen använt samma frågeställningar i flera år. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 9:04 am
En gång blev jag kär i en person som hade klottrat i en bok jag lånade. Mer om det här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 20, 2009 12:27 pm
~~~
PAOW! Paow paow! *skjuter vilt omkring mig - på låtsas* ~~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 20, 2009 4:05 pm
Quote: In an effort to keep your virtual lungs lookin' clean as a whistle, we're ceasing the sale of tobacco-related items on Gaia. Aside from being all gross and unhealthy in real life, we don't think they make your avatar look any sexier. If you have any pipes, cigarettes, or cigars in your inventory, you're welcome to sell 'em back to the shops for a nice, tidy profit. WOW.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 20, 2009 10:54 pm
JAG VISSTE INNAN ANNOUNCEMENTET KOM för Krim berättade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 21, 2009 5:53 am
Mr_RPG Quote: In an effort to keep your virtual lungs lookin' clean as a whistle, we're ceasing the sale of tobacco-related items on Gaia. Aside from being all gross and unhealthy in real life, we don't think they make your avatar look any sexier. If you have any pipes, cigarettes, or cigars in your inventory, you're welcome to sell 'em back to the shops for a nice, tidy profit. WOW. Fett onödigt xD TÄNKER INTE SÄLJA MINA SAKER...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|