|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 6:46 am
Jalkazar Michael, det verkar sämst att ha ekonomiska problem för att man måste festa. Det är typ ett måste om man vill komma närmre kåren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 7:32 am
blackheart uppsala???? nej uppsala e tråkigt lappis är grejen biggrin biggrin Lappisfester!!!!!
Fast nu bor krun i typ... botkyrka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 7:35 am
STAAAAAR ROCKETS IN FLIGHT *BADUSCH* AFTERNOON DELIGHT!
(Jag vill inte diska ;_ wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 8:01 am
Men orka slicka kårens röv? Om en måste festa för att komma nära dem så känns det inte som en seriös organisation *tycker* Vår kår är snäll, de typ tjatar på oss i de mindre organisationer och vill att vi skall maila dem, gå på möten och så (men vi bah: näh). HELT UTAN ATT VI ANDRA ANSTRÄNGER OSS!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 5:36 pm
Mikusagi Men orka slicka kårens röv? Om en måste festa för att komma nära dem så känns det inte som en seriös organisation *tycker* Vår kår är snäll, de typ tjatar på oss i de mindre organisationer och vill att vi skall maila dem, gå på möten och så (men vi bah: näh). HELT UTAN ATT VI ANDRA ANSTRÄNGER OSS! Studentsociala då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 9:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 2:22 am
vadå, festa = slicka kårröv? lr missförstår jag dej?
i vilket fall som helst varför bor han ni botkyrka?
ingen bor kvar i lappis längre
gråta!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 9:28 am
Manda, sedan när bor du i Lappland? Eller vad menar du med 'lappis'?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 2:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 2:25 pm
Jalk, när började vi hålla med varandra? *tycker att det är lite läskigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 4:29 pm
Mikusagi Jalk, när började vi hålla med varandra? *tycker att det är lite läskigt* När jag slutade vara dum i huvudet förslagsvis smile Fast ja, superläskigt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 1:07 am
a**å nej
lappis = lappkärrsberget = studentbostadsområde nära universitetet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 2:40 am
Jalkazar Mikusagi Jalk, när började vi hålla med varandra? *tycker att det är lite läskigt* När jag slutade vara dum i huvudet förslagsvis smile Fast ja, superläskigt Vi får se upp så att vi inte blir kära. Det vore ännu läskigare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 6:53 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jalk, när började vi hålla med varandra? *tycker att det är lite läskigt* När jag slutade vara dum i huvudet förslagsvis smile Fast ja, superläskigt Vi får se upp så att vi inte blir kära. Det vore ännu läskigare. Hmm. Vi måste vara försiktiga!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|