|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 1:26 pm
OM TVÅ VECKOR BLIRE FEST!!!! cheese_whine dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 1:43 am
Nästa vecka ska jag göra högskoleprovet, och nästnästa vecka äre fest i Västerås och Gävle! cheese_whine dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 4:21 am
Sök till BTH nästa år. Det är där dom koola kidzen går. cool
EDIT: Näst-nästa vecka är det tentaperiod och fest i Ronneby. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 6:29 am
här ere alltid fest å jag e inte bjuden ÅÅÅH LIVET SUGER UFFFFFFFFFFFFDFDFSDFSDFSDF
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 3:06 pm
blackheart här ere alltid fest å jag e inte bjuden ÅÅÅH LIVET SUGER UFFFFFFFFFFFFDFDFSDFSDFSDF DU ÄR JU I JAPAN!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 4:29 pm
Pappiliott blackheart här ere alltid fest å jag e inte bjuden ÅÅÅH LIVET SUGER UFFFFFFFFFFFFDFDFSDFSDFSDF DU ÄR JU I JAPAN!!!! För där behöver man inte vänta två veckor på fest, DÄR ÄR DET FEST VARJE DAG. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 10:48 pm
Valgarv Pappiliott blackheart här ere alltid fest å jag e inte bjuden ÅÅÅH LIVET SUGER UFFFFFFFFFFFFDFDFSDFSDFSDF DU ÄR JU I JAPAN!!!! För där behöver man inte vänta två veckor på fest, DÄR ÄR DET FEST VARJE DAG. wink om man har råd ja fnissa gråt gråt måste skaffa jobb förslag? INTE HOSTESS gonk (jag har saknat gonken!!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:59 pm
Livet är en fest och du är bjuden! *dansar lite med regnbågslaman*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 5:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 6:52 am
HALLÅ NÅGON STÄDA ÅT MIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 7:57 am
Mikusagi HALLÅ NÅGON STÄDA ÅT MIG! ring hem en städerska?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:10 am
Valgarv Pappiliott blackheart här ere alltid fest å jag e inte bjuden ÅÅÅH LIVET SUGER UFFFFFFFFFFFFDFDFSDFSDFSDF DU ÄR JU I JAPAN!!!! För där behöver man inte vänta två veckor på fest, DÄR ÄR DET FEST VARJE DAG. wink Det är det ju här med, fast dom som är här suger =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:17 am
blackheart Mikusagi HALLÅ NÅGON STÄDA ÅT MIG! ring hem en städerska? Vad är det för överklassfasoner?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:47 am
Jag har ett förslag! Ska vi dela ut nobelpriser i gillet? För lite olika kategorier och sådant; årets tönt, årets spammer, årets felstavare... Sådant. Vad tycks?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:48 am
Men kan typ ha en tråd där alla som vill vara med och vara liksom nominerade anmäler sig, så kan man ha typ polls om alla olika kategorier. SÅ får vi bestämma kotegorier också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|