|
|
|
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 2:10 am
Met de prijzen van tegenwoordig redt je het niet meer met 3 miljoen of je moet eerst gaan investeren om daarna wel genoeg te hebben voor een levenslange vakantie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 9:21 am
kittyocean ik wil de rest van mijn leven vakantie. wie heeft er een miljoentje of 3 over? je moed wel iets doen om ergens vrij van te zijn wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 10:51 pm
Tekenen en schrijven all day long = heaven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 10:36 am
Echt hoor 3nodding Ik zou de hele dag in de koelkast van Zoetermeer rond hangen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 12:40 am
koken... ja, koken is ook erg leuk =D Als ik een paar miljoen heb, ga ik een cursus koken doen... denk ik. Ik KAN het wel... weet alleen nooit wat ik doe XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 11:53 am
Of je het nou kan of niet... Hoe het smaakt/eruit ziet/ruikt en ga zo maar door is het belangrijkst 3nodding Me broer had eens een gerecht gemaakt, vis met sambal ( gonk ) en dat zag er lekker uit, rook goed, was niet aangebrand of zo, maar we vonden het allebei niet te narsen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 3:51 am
Het is gebeurd...
Gaia heeft mijn avi ge reset
Ik ben mijn layering voor altijd kwijt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 3:58 am
Arme Kitty, ik weet hoe erg je het vindt om je oude look kwijt te raken. Hoelang had je deze nu al, twee jaar toch? Maar ja, we kunnen ons erover ergeren of we kunnen doorgaan naar de toekomst. Je hebt vast zoveel leuke spulletjes die je nu eens k**t testen.
Maar toegegeven na twee jaar in één keer alles kwijtraken is absoluut niet netjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 7:10 am
2 jaar, inderdaad... sad het leven gaat door, dat weet ik... but it still sucks. Add to that dat PayPal niet echt meewert (de nieuw gegenereerde donatie knop werkt niet?) EN dat ik zo'n beetje een Gaia STALKER begin te krijgen... IK HAD IN BED MOETEN BLIJVEN LIGGEN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 7:14 am
•♥• o.O wat waarom hebben ze dat gedaan dan?
Heb je aan het event meegedaan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 7:17 am
ik ging de Human Base in, ervan uitgaand: Ik ben al Human, dus zal mijn avi niet veranderen...
I was wrong...
Blijkt dat er nog meer mensen zijn die al sinds 04 hun avi niet meer veranderd hebben!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 7:45 am
Kun je je avi ook niet meer veranderen dan??? Anders heb ik nog wel een hoop rotzooi voor je.... En gestalkt worden is ook niet fijn....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 8:03 am
•♥• Ik vraag me af wat er gebeurd met mensen die een imp of centour skin hebben of de grombie skin?
wat is er mis met paypal? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 8:22 am
Mijn mule heeft een imp skin en die kreeg ze netjes weer terug nadat ze voor elfje heeft gespeeld.
En is de ignorelist geen optie voor je stalker, geeft je in ieder geval weer wat rust.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 8:26 am
Stalkers zijn vervelende hersenloze mensen als je het mij vraagt. Ze weten je altijd te vinden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|