|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:23 am
Chibi Strawberry Memmi89 jag e va så cool nar jag va liten xd å jag ramlade ner i poolen när vi skulle sticka Ja precis. xD Du var en liten tuffing verkligen. Och på Enskär när du var på någon brygga så sprang du alltid rakt ut och ramlade i vattnet. xDja ^^ mmooohahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:23 am
neutral klenis *ruffsar om i håret på* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:24 am
xP Fast sen kommer jag inte på nåt mer. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan neutral klenis *ruffsar om i håret på* blaugh Jag vet. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag hade vinter kräk sjukan. :\ Konstigt att jag kräktes precis då dock. xP just det ja...det gick väl nån epidemi med dt förra vintern lr hur det nu var *kliar huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:25 am
oni-chan just det ja...det gick väl nån epidemi med dt förra vintern lr hur det nu var *kliar huvudet* Har för mig det. Plus att det också var nåt farligt influensa virus. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:26 am
Chibi Strawberry xP Fast sen kommer jag inte på nåt mer. :\ jag har brännt händerna på plator sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:26 am
Jetzudan Rebirth oni-chan neutral klenis *ruffsar om i håret på* blaugh Jag vet. razz *skrattar* men den som sig i leken ger den får leken tåla som det så fint heter 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:27 am
Memmi89 har brännt händerna på plator sweatdrop Just ja! De varma plattorna! Och du fick ha plast på händerna. xD Och när du föddes så hade du sugit sår på dina fingrar så du fick lov att ha vantar. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Har för mig det. Plus att det också var nåt farligt influensa virus. :S usha domokun är väldigt glad att jag slapp det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan neutral klenis *ruffsar om i håret på* blaugh Jag vet. razz *skrattar* men den som sig i leken ger den får leken tåla som det så fint heter 3nodding :S Heter det inte "Den som är med får leken tåla"? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:28 am
oni-chan usha domokun är väldigt glad att jag slapp det sweatdrop Mjo. :\ Skulle jag också varit om jag slapp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:29 am
Chibi Strawberry Memmi89 har brännt händerna på plator sweatdrop Just ja! De varma plattorna! Och du fick ha plast på händerna. xD Och när du föddes så hade du sugit sår på dina fingrar så du fick lov att ha vantar. xPmm......jag e för knäpp gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan neutral klenis *ruffsar om i håret på* blaugh Jag vet. razz *skrattar* men den som sig i leken ger den får leken tåla som det så fint heter 3nodding :S Heter det inte "Den som är med får leken tåla"? :S*kliar huvudet*...kanske finns flera uttryck idea xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan neutral klenis *ruffsar om i håret på* blaugh Jag vet. razz *skrattar* men den som sig i leken ger den får leken tåla som det så fint heter 3nodding :S Heter det inte "Den som är med får leken tåla"? :S*kliar huvudet*...kanske finns flera uttryck idea xd Ja kanske det. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|