|
|
|
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 12:01 pm
Må Fan ta den person som skapade den veka högtalaren som finns i ipod touch. Ryser varje gång jag hör på musik med en någolunda bra bashögtalare nuförtiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 6:00 am
Dedär var ju Annika Latnz.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 8:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 8:08 am
Pushan Dedär var ju Annika Latnz. Vad rolig du är rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 2:34 pm
Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 3:18 pm
Jalkazar Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt Det här är inte Twitter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 2:17 am
Mikusagi Pushan Dedär var ju Annika Latnz. Vad rolig du är rolleyes Va...? Jag var allvarlig ju confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 2:47 am
Mikusagi Jalkazar Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt Det här är inte Twitter. Det är helt klart Twitter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 4:47 am
Pushan Mikusagi Pushan Dedär var ju Annika Latnz. Vad rolig du är rolleyes Va...? Jag var allvarlig ju confused Du ser väl att det är två personer på bilden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 10:47 am
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt Det här är inte Twitter. Det är helt klart TwitterÄr du bannad från twitter btw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 11:40 am
Mr_RPG Jalkazar Mikusagi Jalkazar Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt Det här är inte Twitter. Det är helt klart TwitterÄr du bannad från twitter btw? Ja det är jag. Men jag fattar inte varför. Hurså?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 11:43 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mikusagi Jalkazar Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt Det här är inte Twitter. Det är helt klart TwitterÄr du bannad från twitter btw? Ja det är jag. Men jag fattar inte varför. Hurså? LOL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 12:20 pm
Mikusagi Pushan Mikusagi Pushan Dedär var ju Annika Latnz. Vad rolig du är rolleyes Va...? Jag var allvarlig ju confused Du ser väl att det är två personer på bilden?Men det andra är väl en kille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 12:22 pm
Hogfather Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mikusagi Jalkazar Var på jämställdhetsambassadörsträff i helgen. Var helvärt Det här är inte Twitter. Det är helt klart TwitterÄr du bannad från twitter btw? Ja det är jag. Men jag fattar inte varför. Hurså? LOL Jag blev bannad utan att ha använt mitt konto på flera veckor bör kanske tilläggas. Så det finns ju ingen uppenbar grund för det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|