|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:16 am
oni-chan japp 3nodding ...är ju inte så att man vill gör sig själv illamående lr hur ? xp Nej precis. Det vore lite väldigt dumt. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:17 am
s**t är det här för snack om blod och skador? Man vill fan döda folk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:17 am
oni-chan well then...då behövs det ju inget bandage *flinar*...men jag föreslår att du väljer något mindre vasst nästa gång du tänker bersärka omkring på det där viset blaugh Kanske behövs bandage ändå, det är Filthy's jacka... <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:18 am
Lite iaf. :\ Fast bäst är ju iaf när vi var på flygplatsen i Grekland och du inte kunde stå still. xD Handlar inte om skador längre. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S blaugh inget att oroa sig över...kommer inte att peta ut någons ögon på ett bra tag *flinar brett* You sick, sick lady. o_< haha bara ibland 3nodding That's a good girl. whee *petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nej precis. Det vore lite väldigt dumt. :S 3nodding huäh! har inte spytt sen mars nån gång..å då var dt träningens fel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:19 am
Miradjii oni-chan well then...då behövs det ju inget bandage *flinar*...men jag föreslår att du väljer något mindre vasst nästa gång du tänker bersärka omkring på det där viset blaugh Kanske behövs bandage ändå, det är Filthy's jacka... <_< skulle föreslå nål och tråd i sånna fall xp du hinnernog sy ihop hålet innan han hinner tebax 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:20 am
Chibi Strawberry Lite iaf. :\ Fast bäst är ju iaf när vi var på flygplatsen i Grekland och du inte kunde stå still. xD Handlar inte om skador längre. :\ jag e va så cool nar jag va liten xd å jag ramlade ner i poolen när vi skulle sticka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan 3nodding huäh! har inte spytt sen mars nån gång..å då var dt träningens fel sweatdrop >.o Ajdå. Jag kräktes när jag läste den fjärde Harry Potter boken och det stod att Harry kräktes. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S blaugh inget att oroa sig över...kommer inte att peta ut någons ögon på ett bra tag *flinar brett* You sick, sick lady. o_< haha bara ibland 3nodding That's a good girl. whee *petar på* xp *petar tillbaka på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:21 am
Memmi89 jag e va så cool nar jag va liten xd å jag ramlade ner i poolen när vi skulle sticka Ja precis. xD Du var en liten tuffing verkligen. Och på Enskär när du var på någon brygga så sprang du alltid rakt ut och ramlade i vattnet. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:22 am
Chibi Strawberry >.o Ajdå. Jag kräktes när jag läste den fjärde Harry Potter boken och det stod att Harry kräktes. xD eek varför blev det så ? *lägger fundersamt huvudet på sned*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S blaugh inget att oroa sig över...kommer inte att peta ut någons ögon på ett bra tag *flinar brett* You sick, sick lady. o_< haha bara ibland 3nodding That's a good girl. whee *petar på* xp *petar tillbaka på* Aje! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:23 am
oni-chan eek varför blev det så ? *lägger fundersamt huvudet på sned* Jag hade vinter kräk sjukan. :\ Konstigt att jag kräktes precis då dock. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|