|
|
|
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 7:07 pm
Åhåhåhåh vad kul det är att snacka med mainstream atheister.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 8:18 pm
Valgarv Värdelösa däggdjur.
Final Fantasy IV DS. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 9:10 pm
Mikusagi Valkyria joinade nyss Svenska Gillet 2.0 eek
Hallå jag har inte 200k, så du kan låta bli att skicka sådana där tigg-PM till mig bara så att du vet! har jag inte gjort xD MEN JAG KOMMER GÖRA DET NU BARA FÖR ATT DU NÄMNDE DET scream Du har ju typ alltid Guld ju xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 3:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 11:22 am
JA GULD BRUKAR JAG KANSKE HA MEN SEDAN SHOPPADE JAG KOTTAN BELL, KOI, THE NIGHTMARE OCH GOGH REED
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 11:52 am
Tjenis allihopa. ... dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 3:08 pm
Hej Bollywood Iris! dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 7:22 am
Oi dramallama Nån som vet va de kan vara för fel på ens dator om den inte vill starta?. och jag skulle spela cs, efter en runda la burken av sen gick de inte att starta upp burken, :0 hjälp mig >:0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 10:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 1:59 pm
morpen Oi dramallama Nån som vet va de kan vara för fel på ens dator om den inte vill starta?. och jag skulle spela cs, efter en runda la burken av sen gick de inte att starta upp burken, :0 hjälp mig >:0 Koppla in el-sladden rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 6:45 pm
Mivhip morpen Oi dramallama Nån som vet va de kan vara för fel på ens dator om den inte vill starta?. och jag skulle spela cs, efter en runda la burken av sen gick de inte att starta upp burken, :0 hjälp mig >:0 Koppla in el-sladden rolleyes mjo om de hade hjälpt så , nä men a**å ingenting fungerar, när jag trycker igång burken då blir den bara stå och surrar och ingenting händer.. Skumt ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 8:10 pm
Tyler Spencer är fan den bästa manliga sångaren i världen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 12:46 am
morpen Mivhip morpen Oi dramallama Nån som vet va de kan vara för fel på ens dator om den inte vill starta?. och jag skulle spela cs, efter en runda la burken av sen gick de inte att starta upp burken, :0 hjälp mig >:0 Koppla in el-sladden rolleyes mjo om de hade hjälpt så , nä men a**å ingenting fungerar, när jag trycker igång burken då blir den bara stå och surrar och ingenting händer.. Skumt ;D Hur kan du logga in på Gaia om du inte kan starta datorn? MM DET HAR DU INTE TÄNKT PÅ! Jag avslöjade din bluff!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 04, 2009 3:50 am
Shinobi_8745 Mikusagi är bäst för att hon är min pappa och för att hon gillar rosa, henners personlighet är rosa och allt med henne är rosa xD <3Krimz0r Miku är bäst för hon är så rosa. xD Dessutom så säger hon roliga saker som ”Finns det några rattar att leka med?” Fast hon menar nog inte samma slags som de jag tänker på. xD Iallafall, Miku gör en glad och hon säger det hon tycker, hon står för vem hon är. ^^ icedrop Miku är bäst för att hon är så..hm.. rosa whee Dark Erica Mikusagi är bäst för att hon är så bra. Du har så härlig personlighet. 4laugh Peipha Niddler Mikusagi är bäst för att hon är annorlunda och snäll och söt och rolig och kan prata jättemycket. Håller med 3nodding AJUSTE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|