|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 5:14 pm
Kostar fortfarande typ 300kr för PS3. sad ((
EDIT: Link of the day: http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/get-the-facts/browser-comparison.aspx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 19, 2009 3:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 19, 2009 7:08 am
Det är synd att man inte får se hur tvåan skulle bli. EA verkar ju inte vilja gå vidare med spelet. Sen gav de Dice alldeles för lite produktionstid för ett såpass nytt spel. Det behövdes mer Hype och gameplay och det hade kanske räckt med 4-6 månader till utvecklings tid. Visst detta blir en hel del pengar men det hade kunnat bli så pass mycket mer spel utav det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 19, 2009 9:19 am
SNART KOMMER BEYOND GOOD AND EVIL 2!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 19, 2009 11:29 am
Dokuro Togiretogire Det är synd att man inte får se hur tvåan skulle bli. EA verkar ju inte vilja gå vidare med spelet. Sen gav de Dice alldeles för lite produktionstid för ett såpass nytt spel. Det behövdes mer Hype och gameplay och det hade kanske räckt med 4-6 månader till utvecklings tid. Visst detta blir en hel del pengar men det hade kunnat bli så pass mycket mer spel utav det. Näe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 11:56 am
Dokuro Togiretogire Det är synd att man inte får se hur tvåan skulle bli. EA verkar ju inte vilja gå vidare med spelet. Sen gav de Dice alldeles för lite produktionstid för ett såpass nytt spel. Det behövdes mer Hype och gameplay och det hade kanske räckt med 4-6 månader till utvecklings tid. Visst detta blir en hel del pengar men det hade kunnat bli så pass mycket mer spel utav det. Det kommer en tvåa smile Så vi kommer att få se det. Det är dock ett litet team som jobbar med det, tio personer. Så det kommer nog ta ett tag innan det kommer. Julen 2010 som tidigast skulle jag tro, men jag tror att dom inte skulle vilja konkurrera med släppen då och släpper det i mars 2011 någon gång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 11:57 am
Hogfather SNART KOMMER BEYOND GOOD AND EVIL 2!!!!!!
Kool. Jag spelade bara ettan litegranna, men tvåan kan bli grym. Ubisoft brukar vara rätt stabila.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 3:47 pm
Jalkazar Hogfather SNART KOMMER BEYOND GOOD AND EVIL 2!!!!!!
Kool. Jag spelade bara ettan litegranna, men tvåan kan bli grym. Ubisoft brukar vara rätt stabila.Ettan är nice som fan, ett av mina favoritspel. Hoppas att tvåan lever upp till måttena, så länge som de tvingat oss vänta!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 4:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 4:34 pm
Nejdå, inte alls.
Jasså, det har jag då helt missat. Då sa den där DICE snubben fel till mig på SGA. Som ett par nära vänner till mig vann. Nåväl hur som helst får vi se vad som komma skall. Dock tror jag att om teamet är så litet tar det längre än 2011. Tro mig när jag säger att skapa spel tar lång tid. Dock kan det hände att det nuuvrande teamet består av en design femma, en programmerare och 4 koncept artists. För att bygga upp en bra gemensam bild.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 5:21 pm
Dokuro Togiretogire Nejdå, inte alls.
Jasså, det har jag då helt missat. Då sa den där DICE snubben fel till mig på SGA. Som ett par nära vänner till mig vann. Nåväl hur som helst får vi se vad som komma skall. Dock tror jag att om teamet är så litet tar det längre än 2011. Tro mig när jag säger att skapa spel tar lång tid. Dock kan det hände att det nuuvrande teamet består av en design femma, en programmerare och 4 koncept artists. För att bygga upp en bra gemensam bild. Jag tänker mig att det går fort då grunden redan är klar. Men jag är ju helt oinsatt i processen så. Eller snabbt och snabbt, snabbare i alla fall. http://gamereactor.se/nyheter/18380/GRTV:+Mirror's+Edge+2/ där talar deras Creative Director lite om det i alla fall, uppföljaren alltså.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 1:03 am
Hur snabbt brukar TekTek lägga in grejer i sitt system? *väntar på att Embryonic Vial skall utvecklas hos dem*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 6:58 am
EA lite. Mirrors Edge körs på UT-motorn va? Borde inte ta så lång tid att bygga upp en uppföljare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 10:02 am
det var några år sedan man var här : )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 1:44 pm
suburban kiD det var några år sedan man var här : ) Hääääj! Jag minns inte dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|