|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 8:00 am
Jag gjorde ett test på Svenska Dagbladets hemsida om vilket parti som stämde bäst överens med mina åsikter.
Det blev Miljöpartiet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 2:44 pm
MP får min röst nästa år. I alla fall i riksdagsvalet. Kanske V i de andra valen bara för att V tappar så mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 2:52 pm
JL klarade det inte. sad
Borgerliga vann iaf. Visar på att Sverige är fortfarande påväg framåt.Warning! Warning! Incoming shitstorm! Lite läskigt att sverigedemokraterna fick ~3%
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 3:23 pm
PP FICK 7.1%, IN YER FACE~ pirate mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 3:29 pm
a**å att folk fortsätter rösta på borgarna efter besvikelsen efter riksdagsvalet sad men de kan väl inte ******** upp EU lika mycket tänker kanske människor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 12:03 pm
Jäääääävlar vad förbannad jag blir på IE 8 och dess jävla dille på säkerhet. "Hey, guess what f*****t! You know that flash plugin we just said we installed? Yeah? Well, we didn't! In you face sucker! "Why", you ask? It's interactive, and that s**t's dangerous!"
Suck a d**k IE.
EDIT: Det var tydligen IE 7 jag hade installerat. Men ändå, Microsoft kan ta sin jävla webläsare som räknas som standard (av någon jävla konstig anledning (16 på acid3)) och köra upp den i passande hål.
EDIT. Fuuuuuck ooooooff!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 12:23 pm
Mr_RPG Jäääääävlar vad förbannad jag blir på IE 8 och dess jävla dille på säkerhet. "Hey, guess what f*****t! You know that flash plugin we just said we installed? Yeah? Well, we didn't! In you face sucker! "Why", you ask? It's interactive, and that s**t's dangerous!" Suck a d**k IE. EDIT: Det var tydligen IE 7 jag hade installerat. Men ändå, Microsoft kan ta sin jävla webläsare som räknas som standard (av någon jävla konstig anledning (16 på acid3)) och köra upp den i passande hål. Använd FF då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 12:24 pm
FF är inte standard enligt EA.
EDIT: Allt jag vill göra är att spela Spore. Det här är fan värre än när jag försökte hitta alla patchar till Frontlines. crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 1:34 pm
Alltså Microsoft... fungerar typ till mormor men så fort du vill göra lite komplicerade grejer (typ spela Spore tydligen) så blir det problem. Jag hade problem med Vista i början, de ville typ att jag skulle installera några program, bland annat McAffee eller vad det heter (antivirus) och jag bah "Nej!" så de bah "Nej men då installerar vi inte det" och sedan poppade ändå de programmens rutor upp. I alla fall McAffees. Bah shut up? De bah "ÅH VI TROR DET ÄR VIRUS FÖR NÄR DU KLICKADE PÅ EN LÄNK SÅ BÖRJADE WEBBLÄSAREN ATT LADDA EN ANNAN SIDA!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 2:13 pm
^Gotta love the UAC. Vid varje ominstallation jag gör så är det den första funktionen jag slår av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 5:51 pm
Gör du det varje vecka eller? Har inte gjort det sen jag fick datorn för ~270 dagar sen Har inte ens rensat i firefoxminnet, jag gillar att se statistik över alla sidor jag varit inne på ¦D~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 08, 2009 10:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 1:30 am
Har ni märkt att akvarium syns i gillen nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 1:30 am
alltså de här gillet har ju tvärdött! man kan ju räkna på fingrarna vilka som hänger här typ xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 2:47 am
Det är inte dött, det skrivs här varje dag. Om du vill snacka skit kan du starta en blogg mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|