|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 9:10 am
1anf3r Haha ja det gör det ibland iaf annars går det åt helvete. Vilket du har mycket erfarenhet av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 9:21 am
Mikusagi POPFARiD Ordet jag har nämligen samma form som de, liksom mig har samma form som dem.
IN YOUR FACES! scream Äntligen kan jag skriva riktig svänska! hihi Miku förtydligar med hjälp av lite BB Code.
a**å jag blir asstörd på folk som skriver "Dem gick för att handla".Det var bara någonting han kände för att skriva, eller har jag missat en konversation av något slag? xD Min kompis skriver så, hon har skitproblem med dem och de biggrin Sänkte hennes betyg till VG i Svenska B!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 10:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 12:39 pm
Hogfather Mikusagi POPFARiD Ordet jag har nämligen samma form som de, liksom mig har samma form som dem.
IN YOUR FACES! scream Äntligen kan jag skriva riktig svänska! hihi Miku förtydligar med hjälp av lite BB Code.
a**å jag blir asstörd på folk som skriver "Dem gick för att handla".Det var bara någonting han kände för att skriva, eller har jag missat en konversation av något slag? xD Min kompis skriver så, hon har skitproblem med dem och de biggrin Sänkte hennes betyg till VG i Svenska B! Sänkte till? skulle fan vad glad om jag fick VG i svenska!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 1:56 pm
Aww Lanfer, du är så gullig ibland! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 26, 2009 11:34 pm
DOM OF DOOM! burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 5:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 6:05 am
Omfg delikatess-yoghurt~~~~ *___* <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 6:40 am
Delikatobollar för fyra kronor is the s**t.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 8:09 am
Kan vi skicka Darin till Oslo nästa år? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 8:14 am
BRYR MIG INTE SÅ LÄNGE JAG FÅR KRAMA ALEXANDER RYBAK
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 8:17 am
HAN HAR JU INTE TID FÖR TJEJER.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 12:46 pm
Scandinavian Dreams Kan vi skicka Darin till Oslo nästa år? heart Nej inte till Oslo. Kan vi inte skicka henom till ett land med stora och farliga djur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 27, 2009 1:50 pm
Scandinavian Dreams HAN HAR JU INTE TID FÖR TJEJER. NEJ MEN HEN KANSKE HAR TID FÖR MIKU
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|