|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:59 am
Miradjii *kommer inspringandes* Där är du! scream *pekar på Filthy* eek .. Vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:00 am
Chibi Strawberry Jag ramlade med en kniv förut. xd *Ryser när jag tänker på det* o_O eek ehe...det hade kunnat sluta illa *ryser också*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 tänk va jag har gjort i alla mina år dáa....... I know Memmi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*tar upp en kniv från köttdisken* Aaaaargh! *jaga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 gggggggeeeeeeeeee mmmmmmmmmmiiiiiiiigggggggggg............llläääääääässsssssssskkkkkkk! gonk Korken är tejpad vet du. ninja jag kan tugga sönder det xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:01 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Harrharrharr!! *blir hes av allt skrattande* Fahn. :S *skrattar* man ska inte ta i för mycket xp Jo du hahr nog rähtt.w00t! första gången idag *stolt* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:02 am
oni-chan eek ehe...det hade kunnat sluta illa *ryser också* Mjo. :\ Då har man tur minsann.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 tänk va jag har gjort i alla mina år dáa....... I know Memmi.jag har gjort illa mig "mycket" mer än dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Harrharrharr!! *blir hes av allt skrattande* Fahn. :S *skrattar* man ska inte ta i för mycket xp Jo du hahr nog rähtt.w00t! första gången idag *stolt* xd Hahaha--- *hosthosthosthost* Yergh. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miradjii *tar upp en kniv från köttdisken* Aaaaargh! *jaga* akta så du inte petar ut nåns öga med den där sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 jag kan tugga sönder det xp Då kastar jag dig till Bermudatriangeln. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:03 am
Miradjii *tar upp en kniv från köttdisken* Aaaaargh! *jaga* *springa* Döda mig inte! Du ska få köpa den där sabla march lettern jag köpte snabbare än dig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:03 am
Chibi Strawberry Memmi89 jag kan tugga sönder det xp Då kastar jag dig till Bermudatriangeln. ninja orka xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:04 am
oni-chan Miradjii *tar upp en kniv från köttdisken* Aaaaargh! *jaga* akta så du inte petar ut nåns öga med den där sweatdrop *snubblar och sticker sig själv i magen* eek Meeeeeeeeeedic!~ gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:04 am
Chibi Strawberry Mjo. :\ Då har man tur minsann. japp...hade ju kunnat peta ut din lever lr nått >.O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|