|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 1:20 pm
Haha, Garbage Day-bannern. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 12:49 pm
Sweet! Det var bara projektrapporten som skulle in i dag. Två veckor kvar till att arbetet ska vara klart. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 1:35 pm
Vi ska skriva en barnbok som projektarbete biggrin Vi har börjat tänka ut en story. Är en night elf som ska ut och plocka lite herbs till sin mamma, men så kommer en undead och snor dom, så måste hon och hennes kompis dvärgen göra en quest för att få tillbaka dem.
Vi är lite osäkra på detaljer än så länge dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 2:02 pm
Reve Rouille utvecklades igen surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 2:22 pm
Mikusagi Reve Rouille utvecklades igen surprised Jag har första genen, men nu kan jag inte ändra min avatar för då förlorar jag det steget som jag hade, innan den utvecklades D: Och då måste jag köpa en till ifall jag vill ha tillbaka det steget, jag förstår inte systemet i dethär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 16, 2009 10:13 am
Hogfather Mikusagi Reve Rouille utvecklades igen surprised Jag har första genen, men nu kan jag inte ändra min avatar för då förlorar jag det steget som jag hade, innan den utvecklades D: Och då måste jag köpa en till ifall jag vill ha tillbaka det steget, jag förstår inte systemet i dethär. Jag har bara en Reve, men jag utnyttjar glitchen som gör att varje gång den utvecklas så kan du sätta på dig en ny pose utan att gamla försvinner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 2:14 am
ALEXANDER RYBAK!
Jag är kär i Alexander Rybak heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 2:39 am
Mikusagi ALEXANDER RYBAK!
Jag är kär i Alexander Rybak heart Du skulle ha åkt till flygplatsen och mött honom idag. Han bad de som hade lust att möta honom där. ): tsk tsk tsk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 6:44 pm
Jag visste att han skulle vinna från första början. ;D
Satsade t.o.m. lite pengar på honom. -hosthost- xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 11:13 pm
Sostrate Mikusagi ALEXANDER RYBAK!
Jag är kär i Alexander Rybak heart Du skulle ha åkt till flygplatsen och mött honom idag. Han bad de som hade lust att möta honom där. ): tsk tsk tsk Var i Norge ju xd
RYBAK KOMMER TILL ALLSÅNG PÅ SKANSEN PÅ MIN MAMMAS OCH KRONPRINSESSANS FÖDELSEDAG Bara så att ni vet Funderar nästan på att gå dit xp Men palla köa från klockan 4 på morgonen liksom för att få peta på Rybaks hand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 1:25 am
Idag är det 'hej-sitta-inne-hela-dagen'-väder, så det är preciiiis vad jag tänker göra. Om ingen annan ger mig anledning att gå ut vill säga. <.<
Jag tror eurovision är uppgjort för att alla länder ska få vinna en gång eller nåt. Känns som det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 2:09 am
GrimCupid Idag är det 'hej-sitta-inne-hela-dagen'-väder, så det är preciiiis vad jag tänker göra. Om ingen annan ger mig anledning att gå ut vill säga. <.< Jag tror eurovision är uppgjort för att alla länder ska få vinna en gång eller nåt. Känns som det. KOM HEM TILL MIG OCH BAKA KAKOR : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 4:07 am
Hogfather GrimCupid Idag är det 'hej-sitta-inne-hela-dagen'-väder, så det är preciiiis vad jag tänker göra. Om ingen annan ger mig anledning att gå ut vill säga. <.< Jag tror eurovision är uppgjort för att alla länder ska få vinna en gång eller nåt. Känns som det. KOM HEM TILL MIG OCH BAKA KAKOR : D NOT GOOD ENOUGH! Dx Cookie party~~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 6:04 am
Hogfather KOM HEM TILL MIG OCH BAKA KAKOR : D Kan jag komma? Kommer nog inte baka så mycket men kan provsmaka.^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|