|
|
|
|
Posted: Wed May 06, 2009 12:51 pm
Mr_RPG Jag skriver ett värdelöst spel i PHP baserat på en värdelös idé jag hade för 8 månader sedan. Lägg ut det på internet, jag vill testa : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 06, 2009 1:41 pm
Jag väntar på Krims spel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 06, 2009 1:56 pm
deliogarr Namn: Du kan kalla mig Råttan för lite variation. Född: '89 Bor: Västerås Sysselsättning: Arbetslös kock Lyssnar på: I princip allt. Gillar inte: Twilight-hysterin, Idol, Dancing with the Stars och liknande program, fangirls i viss utsträckning (om de inte råkar vara trevliga annars), städa och kanske lite mer. SÄGER DU BARA FÖR ATT IRRITERA MIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 12:46 am
Hogfather Vad gör ni som projektarbete? Vi har ett VFXprojekt i grupper :3 Vi ska typ, filma och lägga in 3d i klippet. Ska bli en showreel samt reklam för utbildningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 3:33 am
Du måste visa hur resultatet blir, Sos! 8D
Weewoo, 'mode'visning ikväll. Synd att jag måste visa upp ett jävla korvskinn tillsammans med den sepesnygga kappan. :/ Wish me luck, gais~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 8:44 am
Hogfather Mr_RPG Jag skriver ett värdelöst spel i PHP baserat på en värdelös idé jag hade för 8 månader sedan. Lägg ut det på internet, jag vill testa : D www2.park.se/~te09-02/zedz/ Inte spelbart just nu (cba att ge nya karaktärer ett vapen), man kan bara förflytta sig på kartan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 1:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 2:33 pm
Mikusagi deliogarr Namn: Du kan kalla mig Råttan för lite variation. Född: '89 Bor: Västerås Sysselsättning: Arbetslös kock Lyssnar på: I princip allt. Gillar inte: Twilight-hysterin, Idol, Dancing with the Stars och liknande program, fangirls i viss utsträckning (om de inte råkar vara trevliga annars), städa och kanske lite mer. SÄGER DU BARA FÖR ATT IRRITERA MIG!Ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 9:58 pm
Jag vill pussa din avatar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 08, 2009 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 08, 2009 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 09, 2009 6:24 am
I drove my tractor through your haystack last night I threw me pitch fork at your dog to keep quiet Now something's telling me that you've avoiding me, Come on now darling, You got something i need. 'Cause I got a brand new combine harvester and I'll give you the key Come on now, let's get together In perfect harmony I got 20 acres and you got 43 Now I got a brand new combine harvester and I'll give you the key.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|