|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:54 am
oni-chan precis 3nodding borde lära honom att jaga sin store syrra med knivar stare Man ska nog helst inte jaga någon med knivar. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Din plushie är mobbad. <.< eek .. Vadårå? Kan du skicka den på msn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 lllääääääääääässssssssssskkkkk........... Jag har kvar. ^^ döööddddddddddaaaaaaaaaaaa........o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:55 am
Filthy Chibi Strawberry Din plushie är mobbad. <.< eek .. Vadårå? Kan du skicka den på msn? Njjeee.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:55 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop Scanna och host:a den på internet? :S hot:a den var nån stans ? *gnuggar näsan* www.photobucket.com Är ett bra ställe.m'kay blaugh *skriver ner*...men då måste ja scanna den först...å då måste jag in på pappas dator *lat* Oi, då har vi iaf någonting gemenstamt. razz haha yup blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:56 am
Memmi89 döööddddddddddaaaaaaaaaaaa........o_O Nää. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Harrharrharr!! *blir hes av allt skrattande* Fahn. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry oni-chan precis 3nodding borde lära honom att jaga sin store syrra med knivar stare Man ska nog helst inte jaga någon med knivar. o_Onix...tänk om man ramlar t.ex...då kan man ju få kniven i sig O.o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:57 am
Chibi Strawberry Memmi89 döööddddddddddaaaaaaaaaaaa........o_O Nää. ^^ gggggggeeeeeeeeee mmmmmmmmmmiiiiiiiigggggggggg............llläääääääässsssssssskkkkkkk! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:58 am
Jetzudan Rebirth Harrharrharr!! *blir hes av allt skrattande* Fahn. :S *skrattar* man ska inte ta i för mycket xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:58 am
oni-chan nix...tänk om man ramlar t.ex...då kan man ju få kniven i sig O.o;; Jag ramlade med en kniv förut. xd *Ryser när jag tänker på det* o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:59 am
*kommer inspringandes* Där är du! scream *pekar på Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth Harrharrharr!! *blir hes av allt skrattande* Fahn. :S *skrattar* man ska inte ta i för mycket xp Jo du hahr nog rähtt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 gggggggeeeeeeeeee mmmmmmmmmmiiiiiiiigggggggggg............llläääääääässsssssssskkkkkkk! gonk Korken är tejpad vet du. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry oni-chan nix...tänk om man ramlar t.ex...då kan man ju få kniven i sig O.o;; Jag ramlade med en kniv förut. xd *Ryser när jag tänker på det* o_Otänk va jag har gjort i alla mina år dáa.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|