|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:48 am
Jetzudan Rebirth oni-chan har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop Scanna och host:a den på internet? :S hot:a den var nån stans ? *gnuggar näsan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop Scanna och host:a den på internet? :S hot:a den var nån stans ? *gnuggar näsan* www.photobucket.com Är ett bra ställe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry o________O Ok. Det är INTE bra. nepp...men han fick skit för det efteråt mwehehee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan nepp...men han fick skit för det efteråt mwehehee Mwaha. Rätt åt honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop Scanna och host:a den på internet? :S hot:a den var nån stans ? *gnuggar näsan* www.photobucket.com Är ett bra ställe.m'kay blaugh *skriver ner*...men då måste ja scanna den först...å då måste jag in på pappas dator *lat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:52 am
Din plushie är mobbad. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:52 am
lllääääääääääässssssssssskkkkk...........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:53 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop Scanna och host:a den på internet? :S hot:a den var nån stans ? *gnuggar näsan* www.photobucket.com Är ett bra ställe.m'kay blaugh *skriver ner*...men då måste ja scanna den först...å då måste jag in på pappas dator *lat* Oi, då har vi iaf någonting gemenstamt. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:53 am