|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 12:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 1:02 pm
Hogfather DET ÄR ASBRA XDD Jag vill inte gifta mig >: Varför binda sig, för att sedan behöva betala 20000000kr i skillsmässa ifall man ångrar sig. Eller hur? Liksom håller det så håller det. Lär ju inte gå bättre för att en festar i dyra kläder och bjuder alla på tårta. KAN BJUDA PÅ TÅRTA UTAN ATT GIFTA SIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 1:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 1:38 pm
Thumbnail please
Vad är FO3?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:08 pm
Så vad gjorde du Mr_RPG? Åt du lilla Marie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:18 pm
Vad är det som ramlar ut? Jag tänker typ på slidor som faller ut och blir penisar. Jag tänker också på bråck.
Edit: Framfall kallas det tydligen, det där första.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:24 pm
deliogarr Så vad gjorde du Mr_RPG? Åt du lilla Marie? 1. Kidnappade henne. 2. Slog hennes mamma medvetslös. 3. Sprang som fan förbi vakter. 4. Snackade med killen som man skulle lämna henne till. 5. Mosade hans hjärna med mitt hagelgevär. 6. Gav tillbaka Marie till mamman. ( Just funnie joke, k?? plz dont hurt me sad ((() 7. Fick dålig karma. Mikusagi Vad är det som ramlar ut? Jag tänker typ på slidor som faller ut och blir penisar. Jag tänker också på bråck. Wtf?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:35 pm
Men fall out! Falla ut!
En gång i tiden var kvinnor ofullständiga män, kvinnans könsorgan var ett inverterat manligt könsorgan. Slidan var en p***s fast inåtvänd, äggstockarna var testiklar. Om en kvinna tog ett kraftigt skutt kunde penisen falla ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:37 pm
En annan gång i tiden hade alla lesbianer små penisar. Jag har bild på det i min bok. Kom hem till mig så får ni se! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 6:06 pm
Varför skulle jag vilja komma till dig bara för att se små penisar? :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 9:32 pm
FlamingGhandi Varför skulle jag vilja komma till dig bara för att se små penisar? :< Men du är tråkig också. jag skulle lätt, vi kan ta det samtidigt som när Råttan ska lära oss laga mat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 12:50 am
Dora The Exploded FlamingGhandi Varför skulle jag vilja komma till dig bara för att se små penisar? :< Men du är tråkig också. jag skulle lätt, vi kan ta det samtidigt som när Råttan ska lära oss laga mat! Skall Råttan lära oss att laga mat? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 12:54 am
Mikusagi Dora The Exploded FlamingGhandi Varför skulle jag vilja komma till dig bara för att se små penisar? :< Men du är tråkig också. jag skulle lätt, vi kan ta det samtidigt som när Råttan ska lära oss laga mat! Skall Råttan lära oss att laga mat? o.oJAG KAN BARA LAGA SNABBNUDLAR OCH GRÖT ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 1:29 am
Jag kan lära dig laga mat!
Hallå, en gång när jag lagade en rätt så tog jag massa bilder, värsta steg-för-steg. Vill du att jag skall lägga upp på BDB? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|