|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:14 pm
deliogarr Mikusagi deliogarr Killen som spelar Barney. Det är Neil Patrick Harris. Vänta jag skall alltså veta vad skådespelarna heter också?
Är det den där Dr Evul med Sing-along-blog?Nej, men alla vet vem NPH är. Nästan iaf. Vadå? a**å jag skall köra typ Galup på det >__>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:16 pm
Alla ni som undrar Dr Horrible var det.
http://doctorhorrible.net/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:18 pm
Nu loggar jag ut. För Gaia är obra när det uppdateras. Kan de inte bara släcka sidan nån timme istället? Som alla andra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:21 pm
deliogarr Nu loggar jag ut. För Gaia är obra när det uppdateras. Kan de inte bara släcka sidan nån timme istället? Som alla andra? HUR TROR DU ATT JAG SKULLE ÖVERLEVA DET? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:28 pm
Laundry day See you there Under Things Tumbling~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:44 pm
Dr. Horrible’s Sing-Along Blog is the story of a “low-rent super-villain, the hero who keeps beating him up, and the cute girl from the laundromat he’s too shy to talk to.” says Whedon. “Doctor Horrible’s Sing-Along Blog” stars Neil Patrick Harris as Dr. Horrible, Nathan Fillion as Captain Hammer, Felicia Day as Penny and a cast of dozens.”
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:52 pm
GrimCupid Laundry day See you there Under Things Tumbling~ JAHA! Det är första sången!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 3:08 pm
Var tvungen att ladda ner alla säsongerna av How I met your mother nu ba fatt ni pratade om det ):
(BTW Råttan, ifall du inte visste. Jag är fortfarande hon från V-kon, Hogfather är min mule. YOU CAN'T KEEP ME DOWN!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 6:02 pm
deliogarr Nej, men alla vet vem NPH är. Nästan iaf. Och alla vet att han är BÖG också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 3:08 am
Jo det visste jag, Derica.
Jo, det också, Valgarv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 4:14 am
Typiskt Råttan att bara gilla bögar sad Vad har du emot oss heterosexuella? *spyr när jag säger det*Dora The Exploded Var tvungen att ladda ner alla säsongerna av How I met your mother nu ba fatt ni pratade om det ): (BTW Råttan, ifall du inte visste. Jag är fortfarande hon från V-kon, Hogfather är min mule. YOU CAN'T KEEP ME DOWN!) YOU CAN'T KEEP ME DOWN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 5:16 am
Mikusagi Typiskt Råttan att bara gilla bögar sad Vad har du emot oss heterosexuella? *spyr när jag säger det* Inget alls, NPH är bara häftig, oavsett läggning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|