|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:40 am
Mhmm. xp Min syrra tänkte kasta sten på mig om jag gjorde nåt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:41 am
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J de här låter lite bättre... RO FÖR I FAN ANNARS SKA JA HUGGA HÄNDERNA AV ER O PETA UT ERA LÖJLIGA SMÅ RÅTT ÖGN YNKLIGA DÅRAR!!! typ SÅ ska en kapten låta.... domokun ät mina domos!! domokun Wtf. ._. +_+ blaugh domokun domokun domokun domokun KÄKA DOMOS!!!! (fan ja tror kåldolmarna ja käkade igår gjorde mig tokigare än ja redan e XS xp *bär in en till hembräninngs maskin* pke nån som vill partaja???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yehaaay! min bild är klar! *hoppar upp och ner* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J de här låter lite bättre... RO FÖR I FAN ANNARS SKA JA HUGGA HÄNDERNA AV ER O PETA UT ERA LÖJLIGA SMÅ RÅTT ÖGN YNKLIGA DÅRAR!!! typ SÅ ska en kapten låta.... domokun ät mina domos!! domokun Wtf. ._. +_+ blaugh domokun domokun domokun domokun KÄKA DOMOS!!!! (fan ja tror kåldolmarna ja käkade igår gjorde mig tokigare än ja redan e XS xp *bär in en till hembräninngs maskin* pke nån som vill partaja??? Inte jag iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:42 am
Chibi Strawberry Mhmm. xp Min syrra tänkte kasta sten på mig om jag gjorde nåt. :\ vad hrm...snällt X.o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:43 am
oni-chan yehaaay! min bild är klar! *hoppar upp och ner* whee Vilken bild? :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:43 am
Jetzudan Rebirth oni-chan yehaaay! min bild är klar! *hoppar upp och ner* whee Vilken bild? :0 den ja målar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:44 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan yehaaay! min bild är klar! *hoppar upp och ner* whee Vilken bild? :0 den ja målar 3nodding Jaha. Får man se då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:44 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan yehaaay! min bild är klar! *hoppar upp och ner* whee Vilken bild? :0 den ja målar 3nodding Jaha. Får man se då?har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:46 am
min brossa jagade mig med en kökskniv en gång sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:47 am
oni-chan har den bara på papper än så länge *sucka* dessutom så vet jag inte hur man lägger in den på gaia sweatdrop Scanna och host:a den på internet? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:47 am
oni-chan min brossa jagade mig med en kökskniv en gång sweatdrop o________O Ok. Det är INTE bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|