|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 3:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 5:50 am
Nåt sånt minns jag inte. xP
HOPEY.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 6:24 am
Wäääh, vill inte bli sjuk. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 10:43 am
GrimCupid Wäääh, vill inte bli sjuk. D: DU FÅR INTE TRÄNA MED EN INFEKTION I KROPPEN! GET OF THAT BALANCE BOARD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 11:49 am
Mikusagi GrimCupid Wäääh, vill inte bli sjuk. D: DU FÅR INTE TRÄNA MED EN INFEKTION I KROPPEN! GET OF THAT BALANCE BOARD!GETCHA GETCHA GETCHA GETCHA HEAD IN THE GAME!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 12:37 pm
Hallå prinsen var pussar du mig egentligen? mad Kan väl pussa mig på kinden istället?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 12:51 pm
Mikusagi Hallå prinsen var pussar du mig egentligen? mad Kan väl pussa mig på kinden istället? Han pussar dig inte, han vistar sexiga ord i ditt öra seruväl, du rodnar ju tillochmed ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 1:04 pm
Hogfather Mikusagi Hallå prinsen var pussar du mig egentligen? mad Kan väl pussa mig på kinden istället? Han pussar dig inte, han vistar sexiga ord i ditt öra seruväl, du rodnar ju tillochmed ): VAH? mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 4:27 pm
Imorgon ska jag få besök av min lillebror. Som ska sova över. För hen har studiedag på onsdag. DET SKA BLI ROLIGT HOPPAS JAG. Ingen sarkasm. Min lillebror är 8.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 4:44 pm
TROR DU ÄR JÄTTESARKASTISK OCH HOPPAS ATT DET SKALL BLI TRÅKIGT.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 1:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 1:08 am
Nu försov jag mig igen! Ända sedan de möblerade om i mitt rum har jag tryckt på fel knapp på mobilen så jag stänger av den istället för att snooza.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 3:17 am
Hogfather Mikusagi GrimCupid Wäääh, vill inte bli sjuk. D: DU FÅR INTE TRÄNA MED EN INFEKTION I KROPPEN! GET OF THAT BALANCE BOARD!GETCHA GETCHA GETCHA GETCHA HEAD IN THE GAME! HIGH SCHOOL MUSICAL FFFFUUUUCK. Och klart jag inte tränar nu, då kräks jag. Tar bara ett body test. <:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 6:51 am
Mikusagi Nu försov jag mig igen! Ända sedan de möblerade om i mitt rum har jag tryckt på fel knapp på mobilen så jag stänger av den istället för att snooza. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 8:23 am
GrimCupid Hogfather Mikusagi GrimCupid Wäääh, vill inte bli sjuk. D: DU FÅR INTE TRÄNA MED EN INFEKTION I KROPPEN! GET OF THAT BALANCE BOARD!GETCHA GETCHA GETCHA GETCHA HEAD IN THE GAME! HIGH SCHOOL MUSICAL FFFFUUUUCK. Och klart jag inte tränar nu, då kräks jag. Tar bara ett body test. <: Fett deprimerande att ta kroppstestet när en är sjuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|