|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:32 pm
*sätter på musik i hörlurarna istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:33 pm
Mikusagi Niddler Niddler Nu kom Serifović. Hej hopp. Vad gör hen där? confused Representerar den internationella juryn.Brukar de ha en sån?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:34 pm
Jag gillar inte fransk opera. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:34 pm
Niddler Mikusagi Niddler Niddler Nu kom Serifović. Hej hopp. Vad gör hen där? confused Representerar den internationella juryn.Brukar de ha en sån? Nej, det är nytt i år. Det är för att svenskarna skall lära sig att ha samma musiksmak som resten av Europa. Vi brukar nämligen rösta på de som kommer sist i ESC, för vi tycker helt tvärtom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:36 pm
Alltså om jag träffar ngåon som jag inte har träffat på jättelänge, som jag var rädd att jag aldrig skulle se igen, och så där lägg till tio poäng drama, då hånglar inte jag med den personen det första jag gör. Är det ingen i filmer som kramas? Är det bara jag som kramas? Är det någon annan än jag som kramas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:59 pm
Mountain... Heavy mountains. Things that change over time. Sun... A unique object Water... Something comforting. Commander Ikari Flowers... So many of the same... And so many unneeded. Sky... Red, red sky. The colour red. I hate the colour red. Water flowing. Blood... The smell of blood. A woman who never bleeds. Man made from red soil. Man made from man and woman. City... A human creation. Eva... A human creation. What is a human? A creation of God? Is man a human creation? The things I possess are a life and soul. I am a vessel for a soul. Entry plug, the throne for a soul. Who is this? This is me. Who am I? What am I? What am I? What am I? What am I? I am myself. This object is me. This is the me that can be seen, yet I feel as though I am not myself. Very strange. I feel as if my body is melting. I can no longer see myself. My shape is fading. I feel the presence of someone who is not me. Is someone there, beyond this? Ikari? I know this person. Major Katsuragi. Doctor Akagi. Everyone. Classmates. The pilot of Unit 02. Commander Ikari? Who are you? Who are you? Who are you?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:23 pm
Femme drag är feminin utklädnad. Och den kan man inte hitta på en damavdelning. Det är ett konstprojekt. En smula extravagant i vissa människors ögon. Ytligt säger andra. Provocerande. Irrelevant. Pinsamt. Som Iztanbulliz Bellyz i talangjakten. Som fjollorna i träsket. Jag vägrar inlemma mig. Drag queens och transor är mina systrar. Alla som klär ut sig, upp sig och av sig.
Ja, jag är fortfarande fascinerard av femme.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:29 pm
Orka att Gaia inte vänder på avatarer längre?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:37 pm
Gaia har nått sin höjdpunkt. Nedförsbacke härifrån. Sanna mina ord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:43 pm
Mikusagi Orka att Gaia inte vänder på avatarer längre? I gillen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:46 pm
Hoffman och jag Vi är goda vänner Fastän mycket olika Vi tycker om olika saker Hoffman smakar penslar Jag gillar kakor Hoffman målar gubbar Jag springer runt Hoffman är krullig Jag är gullig men en sak har vi nog gemensamt FRICON
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 3:49 pm
deliogarr Gaia har nått sin höjdpunkt. Nedförsbacke härifrån. Sanna mina ord. Jag tycker att det är tvärtom, förutom att jag inte är lika säker på att lutningen ändrar riktning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|