|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:29 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth w00tyah. I'ma captain now. domokun well...only if i get to be the first mate ^^...uh...styrman alltså 3nodding Umm... visst. xd Du kan bli kapten om du vill. :S (Vet ingenting om båtar och sånt)*skrattar* du behöver bara stå där och se sträng ut xp är ju alla andra som sköter båten 3nodding Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:31 am
Jetzudan Rebirth Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop *rycker lite i ena mungipan*...pfft *asgarv* skit bra xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:32 am
oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop *rycker lite i ena mungipan*...pfft *asgarv* skit bra xd Va? Vad skrattar du åt? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:34 am
de här låter lite bättre... RO FÖR I FAN ANNARS SKA JA HUGGA HÄNDERNA AV ER O PETA UT ERA LÖJLIGA SMÅ RÅTT ÖGN YNKLIGA DÅRAR!!! typ SÅ ska en kapten låta.... domokun ät mina domos!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:35 am
Mr.J de här låter lite bättre... RO FÖR I FAN ANNARS SKA JA HUGGA HÄNDERNA AV ER O PETA UT ERA LÖJLIGA SMÅ RÅTT ÖGN YNKLIGA DÅRAR!!! typ SÅ ska en kapten låta.... domokun ät mina domos!! domokun Wtf. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:36 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop *rycker lite i ena mungipan*...pfft *asgarv* skit bra xd Va? Vad skrattar du åt? D:njea inget särskilt blaugh du låter bara som en av mina polare whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:37 am
Jetzudan Rebirth Mr.J de här låter lite bättre... RO FÖR I FAN ANNARS SKA JA HUGGA HÄNDERNA AV ER O PETA UT ERA LÖJLIGA SMÅ RÅTT ÖGN YNKLIGA DÅRAR!!! typ SÅ ska en kapten låta.... domokun ät mina domos!! domokun Wtf. ._. +_+ blaugh domokun domokun domokun domokun KÄKA DOMOS!!!! (fan ja tror kåldolmarna ja käkade igår gjorde mig tokigare än ja redan e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hur gick det med posterkladdandet ? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop *rycker lite i ena mungipan*...pfft *asgarv* skit bra xd Va? Vad skrattar du åt? D:njea inget särskilt blaugh du låter bara som en av mina polare whee Umm... jaha. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:38 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop *rycker lite i ena mungipan*...pfft *asgarv* skit bra xd Va? Vad skrattar du åt? D:njea inget särskilt blaugh du låter bara som en av mina polare whee Umm... jaha. :Singet att oroa sig för han är skit kul 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:38 am
oni-chan hur gick det med posterkladdandet ? blaugh Inte så bra. :\ xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:39 am
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J de här låter lite bättre... RO FÖR I FAN ANNARS SKA JA HUGGA HÄNDERNA AV ER O PETA UT ERA LÖJLIGA SMÅ RÅTT ÖGN YNKLIGA DÅRAR!!! typ SÅ ska en kapten låta.... domokun ät mina domos!! domokun Wtf. ._. +_+ blaugh domokun domokun domokun domokun KÄKA DOMOS!!!! (fan ja tror kåldolmarna ja käkade igår gjorde mig tokigare än ja redan e XS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:40 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Jaha... okej... då ska jag föröska vara sträng. BÖRJA RO FÖR IN I HELVETE!!! scream stressed ...var det bra? sweatdrop *rycker lite i ena mungipan*...pfft *asgarv* skit bra xd Va? Vad skrattar du åt? D:njea inget särskilt blaugh du låter bara som en av mina polare whee Umm... jaha. :Singet att oroa sig för han är skit kul 3nodding Jaha, okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|