|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:11 am
Drevlin Blixtra Ska inte det här tas i "J-cult's mörka sida"? Vi diskuterar hennes klagande d䲠ocks宠 xp Tack så mycket för att jag försöker hjälpa till och ni inte vill lyssna på mig satt jag blir arg. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:13 am
men alltså....jag är inte emot nån eller så....men kan ni lugna ner er lite? .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:14 am
FrodoLouLou men alltså....jag är inte emot nån eller så....men kan ni lugna ner er lite? .__. Håller med Frodo.. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:17 am
Drevlin Mushi Drevlin Blixtra Ska inte det här tas i "J-cult's mörka sida"? Vi diskuterar hennes klagande d䲠ocks宠 xp Tack så mycket för att jag försöker hjälpa till och ni inte vill lyssna på mig satt jag blir arg. neutral Tro mig...jag har lyssnat. Jag vet att du har klagat p場eckningst䶬ingen och vissas beteende i styrelsen under de senaste dagarna. Tack. Nu vet vi. Men vi har inte ens lyckats haft ett m?䮮u f?tt kunna diskutera det hela! Du beh? inte tjata ut klagandet tills vi ligger och storknar av det l䮧s golvet, det skapar bara on?a konflikter. xp Jag blir arg när ni har en ordförande som inte förmedlar?... Vafan, skitsamma... Jag sitter ändå bara där, so what the hell... Kul att kolla på när saker och ting bara blir sämre och man får betala för det. Låter som resten utav livet. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:21 am
Drevlin FrodoLouLou men alltså....jag är inte emot nån eller så....men kan ni lugna ner er lite? .__. Tack... *kramar* sweatdrop Bara det att jag haft typ d嬩ga dagar och att st䮤igt f崴 h?klagande har inte gjort saken b䴴re. Speciellt inte n䲠det 䲠samma klagande fr宠samma person. (Soryr Mushi.) sweatdrop hmm...av nån konstig anledning förstår jag faktiskt båda två *krama tillbaka* men...alltså...om ni bara tar upp det på mötet å typ....berättar för Mushi sen hur det blev...utan några som helst anklagelser eller elaka ord eller nåt sånt så kanske det skulle kännas bättre för alla... Å jag kan hålla med om att språket hos vissa i styrelsen kan bli bättre...men om man tänker från deras sida så måste ni ha det ganska stressigt ibland och jobbigt å så... så om ni bara kunde försöka förstå varandra lite bättre så skulle saken säkert bli myckeyt bättre ^_^ *krama Mushi också*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:22 am
Mushi Drevlin Mushi Drevlin Blixtra Ska inte det här tas i "J-cult's mörka sida"? Vi diskuterar hennes klagande d䲠ocks宠 xp Tack så mycket för att jag försöker hjälpa till och ni inte vill lyssna på mig satt jag blir arg. neutral Tro mig...jag har lyssnat. Jag vet att du har klagat p場eckningst䶬ingen och vissas beteende i styrelsen under de senaste dagarna. Tack. Nu vet vi. Men vi har inte ens lyckats haft ett m?䮮u f?tt kunna diskutera det hela! Du beh? inte tjata ut klagandet tills vi ligger och storknar av det l䮧s golvet, det skapar bara on?a konflikter. xp Jag blir arg när ni har en ordförande som inte förmedlar?... Vafan, skitsamma... Jag sitter ändå bara där, so what the hell... Kul att kolla på när saker och ting bara blir sämre och man får betala för det. Låter som resten utav livet. biggrin Face it. Om du nu tycker att det är så mycket roligare att sitta hemma och spela eller rita (samt alt annat du gör), så varför gör du inte det istället då? Vi tvingar dig inte att komma, jag säger bara att det blir roligare om du kommer. Men om du nu bara ska hålla på att klaga så vad är det då för mening för dig att komma?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:22 am
FrodoLouLou Drevlin FrodoLouLou men alltså....jag är inte emot nån eller så....men kan ni lugna ner er lite? .__. Tack... *kramar* sweatdrop Bara det att jag haft typ d嬩ga dagar och att st䮤igt f崴 h?klagande har inte gjort saken b䴴re. Speciellt inte n䲠det 䲠samma klagande fr宠samma person. (Soryr Mushi.) sweatdrop hmm...av nån konstig anledning förstår jag faktiskt båda två *krama tillbaka* men...alltså...om ni bara tar upp det på mötet å typ....berättar för Mushi sen hur det blev...utan några som helst anklagelser eller elaka ord eller nåt sånt så kanske det skulle kännas bättre för alla... Å jag kan hålla med om att språket hos vissa i styrelsen kan bli bättre...men om man tänker från deras sida så måste ni ha det ganska stressigt ibland och jobbigt å så... så om ni bara kunde försöka förstå varandra lite bättre så skulle saken säkert bli myckeyt bättre ^_^ *krama Mushi också* För att man är stressad så ger det inte rättighet till att säga Håll Käften till folk som betalat för att vara där... Allt kan uttryckas mycket bättre. Bara man lär sig vad "En bra attityd" betyder. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:25 am
Mushi För att man är stressad så ger det inte rättighet till att säga Håll Käften till folk som betalat för att vara där... Allt kan uttryckas mycket bättre. Bara man lär sig vad "En bra attityd" betyder. 3nodding Tro mig, jag har också reagerat på det. Samt nu när någon klagat så kommer vi ta upp det på nästa möte. Men vi har inte ens hunnit haft det sen du började klaga. Så ge oss iaf en chans att ta upp det. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:31 am
FrodoLouLou 堮u l崥r jag som en dagisfr? >___< tja...det 䲠sant... men tja.... om man 䲠grinig och tr?s堢lir man l䴴 䮮u surare och kastar ut sig en massa grejjer som man egentligen inte menar att s䧡 osv... s堬iksom.. tja...aja...men om ni pratar sn䬬t med varandra och s堳堫ommer nog allt l?sig ^_^ Om man har en bra attityd från början så kan man oftast greja även sådana situationer utan ett "håll käften" till folk. Tro mig, jag har lyckats hålla käften själv när jag varit rent utav jätte förbannad, otroligt överdrivet hungrig och astrött.... Det blev oftast bara "Snälla, var lite tystare". Det är det även i skolan eftersom att alla i min klass beter sig som dagisbarn.... Jag har jätte ofta ont i huvudet (migrän..) så därmed blir det för jobbigt för mig att orka höra på det. Så det jag säger då är "Snälla, kan ni vara lite tystare? Jag har jätte ont i huvudet...". Lyssnar dom inte så säger jag "Men... GAH! Var lite tystare, Snälla!!"... Jag skriker inte håll käften från början. gonk stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:34 am
Mushi FrodoLouLou 堮u l崥r jag som en dagisfr? >___< tja...det 䲠sant... men tja.... om man 䲠grinig och tr?s堢lir man l䴴 䮮u surare och kastar ut sig en massa grejjer som man egentligen inte menar att s䧡 osv... s堬iksom.. tja...aja...men om ni pratar sn䬬t med varandra och s堳堫ommer nog allt l?sig ^_^ Om man har en bra attityd från början så kan man oftast greja även sådana situationer utan ett "håll käften" till folk. Tro mig, jag har lyckats hålla käften själv när jag varit rent utav jätte förbannad, otroligt överdrivet hungrig och astrött.... Det blev oftast bara "Snälla, var lite tystare". Det är det även i skolan eftersom att alla i min klass beter sig som dagisbarn.... Jag har jätte ofta ont i huvudet (migrän..) så därmed blir det för jobbigt för mig att orka höra på det. Så det jag säger då är "Snälla, kan ni vara lite tystare? Jag har jätte ont i huvudet...". Lyssnar dom inte så säger jag "Men... GAH! Var lite tystare, Snälla!!"... Jag skriker inte håll käften från början. gonk stressed Jo jag vet hur det känns....lider också av migrän >__< Å då är du ju bara duktig ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|