|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:02 pm
NU ÄR DET SLUT! Fel melodi vann. La Viox med Malena Ernman vann.
Jag ville att Snälla, Snälla med Caroline af Ugglas skulle vinna.
Så nu IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:03 pm
ALLTSÅ JAG ÄLSKAR SCHLAGER! KÄNDE NI SPÄNNINGEN? JAG KÄNDE SPÄNNINGEN! a**å när juryns favoriter fick de lägsta poängen från folket, jag bah "OMG OMG af Ugglas kan komma ikapp!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:04 pm
OCH AF UGGLAS KLÄTTRADE FÖRBI ALLA DE DÄR OCH FICK NÄSTHÖGSTA POÄNGET FRÅN FOLKET OCH JAG VAR LYCKLIG och jag bah OMG om den där låten, vilken det nu var, får den där poängen så vinner den, åhnej åhnej, men så fick La Voix den och jag bah OMG OMG LYCKA
a**Å JAG ÄSLKAR MELODIFESTIVALEN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:06 pm
Alltså Råttan jag loggade in innan af Ugglas fick sin poäng, tänkte prata med dig om det men inte är du online!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:10 pm
Sin City på 5an. Lycka! vG
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:13 pm
Sträcker fortfarande mer än mitt fönster mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:16 pm
Niddler Sträcker fortfarande mer än mitt fönster mad Bara för du har en liten skärm rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:21 pm
Vi kan spamma bort det biggrin
Hallå jag såg Wild Kids. Var en unge, från... Björnarna tror jag. Hen hade fått en idé om att de skulle smyga på Lejonen, så gjorde de det. Så berättade hen för kameran "Det är jättebra att smyga, då ser de inte en och så om de tar fram kartan är det bra om en tar fram sin kikare så vi ser kartan! biggrin Synd att vi inte har någon kikare."
Jag bah LOL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:24 pm
deliogarr Niddler Sträcker fortfarande mer än mitt fönster mad Bara för du har en liten skärm rolleyes Nej, snarare för att jag vanligtvis inte låter mina fönster täcka en stor del av skärmen xp Förresten lyssnar jag just nu på Melodifestivalen i alla fall sweatdrop för mina päron ser på den, inspelad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:28 pm
Nu kom Serifović. Hej hopp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:29 pm
Jag kollar på Sin City. Det är en väldigt manlig film tycker jag. Jag känner hur testosteronet pumpar runt i venerna och kapilärerna. Jag gillar't.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:30 pm
Niddler Nu kom Serifović. Hej hopp. Vad gör hen där? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 2:32 pm
Niddler Niddler Nu kom Serifović. Hej hopp. Vad gör hen där? confused Representerar den internationella juryn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|