|
|
|
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 4:19 pm
Det heter faktiskt lesbisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 1:34 am
Anashi` Hopey » JAHA SÅ HÄR SER DU MIG?
Svarar inte på comments, Msn eller PMs. ):
Du kan ju börja med att skicka några. :O » Har ju gjort det. :c
Skrev till dig på Msnx2 igår. Comment lämnade jag kanske.. för två dagar sen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 5:39 am
Jag gillar Hermit Cat mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 5:41 am
Vill också ha krabb-katt. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 6:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 7:54 am
Mikusagi deliogarr Klart du är! heart Hurså, vill du ha brownies? xd Kanske kan baka några hos Miku i April. Eller kanske på Fricon, om du ska dit, ska tydligen baka några åt Krim 3nodding MEN DU KAN INTE FÅ NYCKELN scream Men det blir tårta .__.Men man kan ju baka flera saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 8:49 am
Oj, förändringar på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 9:20 am
deliogarr Mikusagi deliogarr Klart du är! heart Hurså, vill du ha brownies? xd Kanske kan baka några hos Miku i April. Eller kanske på Fricon, om du ska dit, ska tydligen baka några åt Krim 3nodding MEN DU KAN INTE FÅ NYCKELN scream Men det blir tårta .__.Men man kan ju baka flera saker. DU SKA BAKA TILL MIG MED
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 11:50 am
Chokladtårta OCH brownies? Jag känner att det blir lite tårta på tårta. Smakar ju rätt likt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 11:52 am
Hahaha, min rygg är så förstörd. Behöver tränas massor. = 3=;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 11:58 am
Mitt 45000:e inlägg dedikerar jag till... Krim!
För Krim är cool och Krim är rolig men framförallt Krim är... det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 12:20 pm
Hogfather deliogarr Mikusagi deliogarr Klart du är! heart Hurså, vill du ha brownies? xd Kanske kan baka några hos Miku i April. Eller kanske på Fricon, om du ska dit, ska tydligen baka några åt Krim 3nodding MEN DU KAN INTE FÅ NYCKELN scream Men det blir tårta .__.Men man kan ju baka flera saker. DU SKA BAKA TILL MIG MED Men då får du prata lite med mig först. Annars är jag rädd att jag inte kan betrakta oss som vänner. Och jag bakar bara åt mina vänner. Och släkt. Och om jag får betalt, men då brukar det vara strictly business.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 12:24 pm
Mikusagi Chokladtårta OCH brownies? Jag känner att det blir lite tårta på tårta. Smakar ju rätt likt. Men tårta är ju gott. Annars har jag ett grymt recept på brownies med wasabiglasyr. JAG VAR TYP DEN ENDA I MIN KLASS SOM GILLADE DET. SUSHI heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 1:07 pm
Jag tror faktiskt inte att det är särskilt gott att äta två chokladklumpar. Det är lättare att uppskatta chokladsmaken om det är bara en av grejerna en äter. Bättre att kombinera med kakor eller bullar i så fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 5:03 pm
Jag tror du underskattar choklad >_> Men det är ju du som fyller, så du får bestämma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|