|
|
|
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 1:16 pm
nederland... voor de eer, maar wat maakt het uit ? :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 8:36 am
•♥• Viel te verwachten... jay voor Nederland! Al had ik het wel sympathiek gevonden al de Roemenen ook door waren dan hadden ze misschien later tegen een volwaardig Nederlands team kunnen spelen. nu komen we later Itale misschien weer tegen, stom. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2008 2:20 pm
Duitsland ook door scream NOOooo stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 20, 2008 6:13 am
volgens mij is duitsland de enige die door is gegaan waarvan het wel verwacht werd XP ik bedoel, bij mij op mijn werk waren frankrijk en italie gedoodverfde winnaars... en kiek nu es! Baibai France en Italië heeft er hard voor moeten vechten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 20, 2008 7:34 am
Ja en ik had portugal als winnaar opgegeven, nou stomme duitsers domokun
crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 7:50 am
nu je het achteraf bekijkt... best flauw dat ze altijd zo ver komen XD maar ach, we hebben sowieso al andere kwartfinalisten, dus spannend blijft het wel!!... tenzij duitsland zou winnen. dat zou flauw zijn
(maar dan hebben we het wel verdient want slecht zijn ze niet!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 8:25 am
•♥• Ik heb men oranje pakje alvast uit de kast getrokken "kom maar op" ninja •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 4:50 am
Helaas mocht het niet zo zijn. De reacties achteraf verbaasden me wel:
"Rusland is gewoon te sterk." "Ze waren gewoon beter."
En de opmerking:
"Het is maar een wedstrijd." "Er zijn ergere dingen."
Waarom heb ik het gevoel dat het verlies van een kind ze behoorlijk van slag had gebracht?
Niet dat dat de reden was hoor, Rusland was gewoon sterker. En verdient gewonnen. Go Russia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 5:57 am
•♥• Ja, jammer. het spetterde gewoon niet.
Wat me tegen viel is dat die verslaggever meteen zo depri en neerslachtig ging doen. Oke hij moet natuurlijk niet blij zijn dat Nederland verloren heeft maar een beetje sportiviteit mag wel. "wat zijn wij nou bij Rusland..." o.O als je echt sport fan/kenner bent moet je toch meer kunnen waarderen.
Het verlies van het kind was een slecht voorteken. Of het nou echt de gemoedstoestand van Boularoush of zijn collega's heeft beinvloed? alles wat van invloed kan zijn op een team dat geweldig speeld lijkt me negatief. (zoiets kan toch nooit positief uitpakken)
En Robben was geblesseerd...
Over twee jaar weer een kans, Maar we zijn wel van de Sar kwijt.. de beste man/aanvoerder/goaly of we ooit weer zo'n geweldig team zouden kunnen hebben zonder hem... -_- •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 7:15 am
We zullen wel moeten Darlaa smile En er komt vast wel nieuw talent. Voor Edwin van de Sar zijn we toch ook een keertje EK kampioen of zelfs WK kampioen geweest? (weet ff niet meer welke).
En ik denk dat al die kleine dingetjes voor een uit balans gebracht team hebben gezorgd. Uit balans en een zeer sterke tegenstander... maar een mooie strijd (ik bedoel 1-1 vlak voor het einde is niet slecht!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 10:47 am
Jeetje, ik ben lang niet meer op Gaia geweest.. Ik vraag me af of jullie mij zelfs nog wel kennen. Anyway, hoe is het hier met jullie? En met de ADPE? Loopt het nog een beetje goed?
Nou, ik ga wat rondkijken. Hopelijk tot snel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 27, 2008 10:22 am
IK KEN JOU NOG IK KEN JOU NOG IK KEN JOU NOG!!
en ach, door de examens waarschijnlijk is het even rustig geweest... maar nu jij er bent, kan het feest weer beginnen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 28, 2008 7:54 am
Het zal waarschijnlijk weer wat drukker worden als mensen op vakantie zijn geweest enzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 28, 2008 12:26 pm
heel goed mogelijk smile Ik hoop het wel!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 3:14 am
Ja inderdaad biggrin . Het is altijd leuker als het wat drukker is wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|