|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:09 am
Petsy Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz Han lyssnar på Slipsknut xp blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:09 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz 'kay *sätter sig ner på golvet och plirar upp på* va lyssnar du på fö någe ? o.o Slipknot och Murderdolls för det mesta. :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:10 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz 'kay *sätter sig ner på golvet och plirar upp på* va lyssnar du på fö någe ? o.o Slipknot och Murderdolls för det mesta. :O OooOOoOOoOoOooh! har aldrig hört slipknot...men murderdolls är ok 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:12 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz 'kay *sätter sig ner på golvet och plirar upp på* va lyssnar du på fö någe ? o.o Slipknot och Murderdolls för det mesta. :O OooOOoOOoOoOooh! har aldrig hört slipknot...men murderdolls är ok 3nodding xd Rawr. Det är dom ju. Och du måste lyssna på Slipknot och du tycker om Murderdolls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:14 am
Jetzudan Rebirth xd Rawr. Det är dom ju. Och du måste lyssna på Slipknot och du tycker om Murderdolls. hm...bara om du inte dissar min musik xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:16 am
oni-chan Jetzudan Rebirth xd Rawr. Det är dom ju. Och du måste lyssna på Slipknot och du tycker om Murderdolls. hm...bara om du inte dissar min musik xp Visst. Jag ska försöka att inte göra det. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:17 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth xd Rawr. Det är dom ju. Och du måste lyssna på Slipknot och du tycker om Murderdolls. hm...bara om du inte dissar min musik xp Visst. Jag ska försöka att inte göra det. o.Oduktig ponke xd *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:19 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth xd Rawr. Det är dom ju. Och du måste lyssna på Slipknot och du tycker om Murderdolls. hm...bara om du inte dissar min musik xp Visst. Jag ska försöka att inte göra det. o.Oduktig ponke xd *klappar på huvudet* Harr. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:20 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth xd Rawr. Det är dom ju. Och du måste lyssna på Slipknot och du tycker om Murderdolls. hm...bara om du inte dissar min musik xp Visst. Jag ska försöka att inte göra det. o.Oduktig ponke xd *klappar på huvudet* Harr. whee avast yee! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:23 am
w00tyah. I'ma captain now. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:25 am
Jetzudan Rebirth w00tyah. I'ma captain now. domokun well...only if i get to be the first mate ^^...uh...styrman alltså 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:26 am
oni-chan Jetzudan Rebirth w00tyah. I'ma captain now. domokun well...only if i get to be the first mate ^^...uh...styrman alltså 3nodding Umm... visst. xd Du kan bli kapten om du vill. :S (Vet ingenting om båtar och sånt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:27 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth w00tyah. I'ma captain now. domokun well...only if i get to be the first mate ^^...uh...styrman alltså 3nodding Umm... visst. xd Du kan bli kapten om du vill. :S (Vet ingenting om båtar och sånt)*skrattar* du behöver bara stå där och se sträng ut xp är ju alla andra som sköter båten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|