|
|
|
|
Posted: Sat Feb 14, 2009 7:56 am
The Fury In A Box I may only be a figurehead here, but I'm still officially in command of this mission. scream VEM HAR RITAT DIN SIGNATUR?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 14, 2009 8:44 am
Anashi` Hur många tjejer kan skryta med att de kan bära sin pojkvän? biggrin Det kan iaf jag! ( för han väger bara 38kg...) Jag kunde det innan jag fick lilltjejen, kan det nog nu också men får inte. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 14, 2009 9:05 am
~~~
http://www.sieni.us/H4X/27.swf
TROR DET HÄR ÄR KRIM ~~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 10:59 am
Min farsa slängde typ 3/4 av en lasagne med motiveringen "jag trodde inte nån skulle ha resten" >_____> han kunde väl fan ha frågat först? så jävla förbannad crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 1:30 pm
The Fury In A Box Min farsa slängde typ 3/4 av en lasagne med motiveringen "jag trodde inte nån skulle ha resten" >_____> han kunde väl fan ha frågat först? så jävla förbannad crying Astaskigt :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 12:05 am
Citroner! Sit, roner! Citron'er! Sitron er! Ci tror er!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 12:43 am
Lucifer Alpha Citroner! Sit, roner! Citron'er! Sitron er! Ci tror er! Jag har sett din signatur förut, men jag känner inte igen ditt namn. Har du alltid hetat så där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 3:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 5:18 am
Staaanley, it's been aaaageesss~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 5:19 am
Anashi` Hur många tjejer kan skryta med att de kan bära sin pojkvän? biggrin Det kan iaf jag! ( för han väger bara 38kg...) Min flickvän kan. 38 kilo är ju pyttelite. Varför väger hen så lite?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 7:00 am
Niddler Anashi` Hur många tjejer kan skryta med att de kan bära sin pojkvän? biggrin Det kan iaf jag! ( för han väger bara 38kg...) Min flickvän kan. 38 kilo är ju pyttelite. Varför väger hen så lite? JAG GISSAR PÅ ATT HEN ÄR KORTVÄXT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 8:30 am
Idag är man ju lite alla hjärtans dag-aktig *efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 9:10 am
xXlittlemeXx Idag är man ju lite alla hjärtans dag-aktig *efter* Ja, lite efter kanske du är MEN DET ÄR HELT OKEJ! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 11:21 am
Min pojkvän är en kille, så han tack. :O (JA JAG VILL VARA KÖNSPECIFIK)
Och han är inte kortväxt, 178centimeter lång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 11:33 am
Jag vill inte vara könsspecifik, men jag hindrar inte dig att vara det.
Du har inte berättat varför din partner väger så lite! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|