|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 26, 2008 12:14 pm
maar dat komt omdat die gast een soort van engels sprak.. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 27, 2008 1:38 pm
het songfestival heeft zijn charme verloren....
en dan waarom ik de afgelopen dagen niet kon komen:
http://www.pen.nl/nieuws/pen-i/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 11:52 am
ik krijg al 2 dagen achter elkaar de melding dat mijn account voor 15 min geblokkeerd is, wegens te vaak incorrect inloggen.
Krijgt iemand anders dat ook? Gaia staff zegt doodleuk dat iemand zich dan vergist... 2 dagen achter elkaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 3:10 pm
•♥• Er zijn veel mensen die dat nu hebben, ten minste dit is zeker de derde keer dat ik er van hoor. (check site feedback Ik vraag me af of iemand een nieuw soort hacking programma aan het proberen is. http://www.gaiaonline.com/forum/gaia-community-discussion/four-failed-attempted-logins-in-1-5-days-d/t.40606201/ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 1:48 am
thanks... maar gerust gesteld ben ik niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 8:41 am
•♥• Is het doorgegaan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 7:04 am
*zucht* eindelijk, maar dan nog... je blijft zwaar op je hoede
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 06, 2008 2:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 4:44 am
ik had er weer eentje... en dan ook nog in het zwembad afgebekt door een chagi receptioniste. Ik zei alleen maar: "ik weet niet OF jullie er iets mee kunnen, maar er is daarnet in ongeveer 5 minuten tijd 7x een man de dameskleedkamer ingelopen." nee, ik stelde me aan en zij konden moeilijk politietje spelen. Uiteraard teruggezegd dat ik alleen maar een opmerking plaatste, meer niet, waarom zij zei: "en ik gaf alleen maar een reactie!"
schijnbaar is het normaal dat mannen de DAMESkleedkamer binnenlopen. Behalve als ZIJ zich omkleed, uiteraard
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 5:31 am
•♥• Is dat een gedeelde kleedkamer of het damesgedeelte waar je nog afgeschermde hokjes hebt? Anders kan het misschien zijn dat ie z'n dochtertje aan het zoeken was of zoiets. Of was het nogal een louche type? sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 7:52 am
het is een gezamelijke, maar dan voor ladies only. Het kan best zijn dat meneer zijn dochterje zoekt, maar sorry hoor, ik ben dan van mening dat dochtertje van onder de 5 OF bij de heren moet, OF dat ze dan een apart hokje nemen.
Toppunt (naast het feit dat mensen hun kinderen BUITEN de hokjes of al in de douche omkleden) van de dag:
Mijn vader was ook in zo'n gezamelijk hok, maar dan voor de mannen. Was daar een moeder met haar dochtertje en haar zoontje. Mijn vader is het zat dat dames in het herenkleedhok komen, dus gaat zich omkleden. "Meneer, u kleedt zich om??!" Waarop mijn vader zegt: "Ik zie dat u een dochter en een zoon heeft, dus er zal niets zijn wat u niet kent." Mijn vader mocht zich niet meer in het HERENhok omkleden omdat er een moeder was??! Neem dan een hokkie, mens!
Het is al jaren gezeur daar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 10:27 am
Dat is echt associal vind ik gewoon. Die verdeling kwa omkleedplaatsen is er toch niet voor niets??
Blur morgen eerst baantje, bij de Blokker, moet ik zo'n brul shirt aan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 09, 2008 10:59 pm
je zou inderdaad denken dat de woordjes niet voor niets op de deur zijn geplakt....
en succes met je baantje!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 11:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 12:42 pm
voorspelling ek: wie wint? Nederland of Roemenië?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |