|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:00 am
Midnight Yume Tja, vi har redan PM:at ägaren och jag vågar inte tjata. sweatdrop Jag är ny, Sachiko's förra ägare har också varit offline för länge och därför räknas hon som övergiven så vann jag henne på ett lotteri. sweatdrop Annars är det väldigt dyrt att skaffa sig Puris, Sachiko är egentligen värd över 200k om de hade auktionerat henne. Sachiko: *hoppar ner i min famn* *smeker Sachiko's lena päls* heart Fast jag vann henne för bara 100g. ^.^ Snacka om tur. Det hade varit ännu större tur om hon varit Demon Puri... den senaste Demon Purin auktionerades för 1.8 miljoner gold tror jag. o__< Sachiko: Kan du sluta tjata om Demon Puris snart? o_< OK, OK. 3nodding Men jag tror faktiskt att Ayame kommer bli en ny event också. Jag har märkt att alla övergivna Puris är tjejer, så det kommer nog bli en övergiven-Puri-kill-event också. =) ah...jag förstår...är inte nå bra på att tjata jag heller *feg* O.o taskigt att dom överger sina puris ju surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:01 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan trust i seek and i find in you, every day for something new, open mind for a different view. and nothing else matters *hummar* Metallica. gonk heheee cool Dom är inte så bra. <. < stare hörru! ja dissar inte din musiksmak juh *muttra*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:01 am
.. 1.8 miljoner? eek s**t..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:03 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan trust i seek and i find in you, every day for something new, open mind for a different view. and nothing else matters *hummar* Metallica. gonk heheee cool Dom är inte så bra. <. < stare hörru! ja dissar inte din musiksmak juh *muttra* Gör du ju! DX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:03 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan trust i seek and i find in you, every day for something new, open mind for a different view. and nothing else matters *hummar* Metallica. gonk heheee cool Dom är inte så bra. <. < stare hörru! ja dissar inte din musiksmak juh *muttra* Gör du ju! DXgör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:04 am
Petsy .. 1.8 miljoner? eek s**t.. Det är ju ändå inte det minsta. Du vet den där Tasuke jag pratade om? <.< Hans ägare köpte honom för 3.3 miljoner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:05 am
Läst klart kapitlet nu 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:05 am
oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:06 am
Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz Han lyssnar på Slipsknut xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:06 am
Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz 'kay *sätter sig ner på golvet och plirar upp på* va lyssnar du på fö någe ? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:07 am
Petsy Läst klart kapitlet nu 3nodding Hihi, vad tyckte du om det? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz Han lyssnar på Slipsknut xp stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz 'kay *sätter sig ner på golvet och plirar upp på* va lyssnar du på fö någe ? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth oni-chan gör jag juhnte alls det! >.<;...vet ju inte ens vad du lyssnar på *upplysa om* Då får du väl tareda på det. razz Han lyssnar på Slipsknut xp stare Låter ju som det rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 7:08 am
Midnight Yume Petsy Läst klart kapitlet nu 3nodding Hihi, vad tyckte du om det? ^^ Jätte bra, Men det påminde en del om Sailor Moon o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|